ddc schreef op 10 December 2002 @ 21:09:
Hoe moet ik de sirene van de brandweer ook alweer aan zetten? ()
op de toeter drukken toch! (heel eventjes, anders gaat ie echt toeteren ipv sireneren)
ddc schreef op 10 December 2002 @ 21:09:
Hoe moet ik de sirene van de brandweer ook alweer aan zetten? ()
Verwijderd
Dat was hem jaInitial G schreef op 10 December 2002 @ 21:17:
op de toeter drukken toch! (heel eventjes, anders gaat ie echt toeteren ipv sireneren)
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
tab lukt niet ??Verwijderd schreef op 29 December 2002 @ 20:34:
Hoe moet je als je de brandweerauto hebt 'geleend' een brand blussen??
ik kom tijdig aan , druk op verschillende toesten , maar hij blust niet!!
Verwijderd
Verwijderd
CTRL is spuiten, als je ctrl inhoudt en met de pijltjestoetsen draait, draait ook de blusser.Verwijderd schreef op 29 December 2002 @ 20:34:
Hoe moet je als je de brandweerauto hebt 'geleend' een brand blussen??
ik kom tijdig aan , druk op verschillende toesten , maar hij blust niet!!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Haal je Joystick/Gamepad uit je pc, of kalibreer hem goed.Verwijderd schreef op 22 January 2003 @ 12:48:
Ik heb een probleem met GTA3. Het probleem is dat het mannetje automatisch naar links looptEn het stopt ook niet. Dus kan ik niet sturen, heel irritant is dat
Heb het tig keer opnieuw geïnstalleerd maar helpt ook niet.
Ik heb patch 1.1 ook geïnstalleerd en helpt ook niet. Ik snap er niks meer van.
Ik dacht eerst dat het aan de illegale versie lag, maar dat is niet zo. Ik heb nu de originele versie geïnstalleerd en het probleem is er nog steeds
Welk OS heb je? = Windows XP Pro + SP1
Hoeveel geheugen? = 256 DDR
Swapfile? = 700mb
Welke Videokaart? = ATI Radeon 8500
Welke Ontsteker , of in het geval van een Radeon de driver = CATALYST RADEON 3.0 (7.81)
Welke proc en hoe snel? = AMD Athlon XP 1800+ @ Normale snelheid
Wanneer voor het laast gedefragt? = Week geleden
Welk mobo? = MSI KT3 Ultra
Welke Geluidskaart? = Soundblaster Live Value
Welke instellingen in GTA3 zelf heb je? = Alles op zijn hoogst, Framesync uit, framelimiter uit, trails uit.
Gebruik je een crack? Zo ja, welke? (GEEN link) = Nee
Verder nog wat patches oid geïnstalleerd? = Patch 1.1 voor GTA3
Verwijderd
Thanks, dat werkt!Verwijderd schreef op 22 January 2003 @ 12:50:
[...]
Haal je Joystick/Gamepad uit je pc, of kalibreer hem goed.
[ Voor 29% gewijzigd door bartie op 07-02-2003 12:53 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door armageddon_2k1 op 11-04-2003 18:24 ]
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
I'm not weird, I'm a limited edition
I'm not weird, I'm a limited edition
[ Voor 37% gewijzigd door Piggen op 16-04-2003 22:49 ]
Verwijderd
dat is wel heel raar... ik speel em goed op 800x600 met een AMDTB1000mhz, 256 en een GeForce 2MX(32mb)mpmad schreef op 16 April 2003 @ 22:22:
Is er nog echt geen oplossing voor de snelheidsproblemen. Ik vind het echt schandalig dat ik dit spelletje niet fatsoenlijk op 1024x768 kan spelen met m'n XP1800+(@ 2 Ghz), Radeon 9700 (@ Pro) en 512 MB DDR
Verwijderd
Draai je toevallig mods? Dan kan hij nogal "instabiel worden". Verder heb ik alleen last van het "even blijven haken" probleem.Bernaar schreef op 21 april 2003 @ 17:33:
Ik weet het, dit is al langs geweestmaar hij valt er bij mij uit na een tijdje. En ik heb die fix van XP al gedraait!
Dus kan iemand mij de oplossing geven?
Toch wel vaag, maar kan aan windows 98 liggen. Bij mij draaide hij er ook slecht onder, en liep naar verloop van tijd vast (muurvast). Nu zit ik hem te draaien onder 2048 x 1500 nogwat!! Na het installeren van xp geen vuiltje aan de lucht. Alleen gaat het alt-tabben af en toe een beetje vreemd (scrollproblemen en het er afentoe niet uit willen gaan van het spel) en het eerder genoemde "haak" probleem.mpmad schreef op 16 April 2003 @ 22:22:
Is er nog echt geen oplossing voor de snelheidsproblemen. Ik vind het echt schandalig dat ik dit spelletje niet fatsoenlijk op 1024x768 kan spelen met m'n XP1800+(@ 2 Ghz), Radeon 9700 (@ Pro) en 512 MB DDR
Edit: Windows 98 SE btw. Maar ik zal binnekort maar eens defragmenteren + uitgebreide schijfcontrole doen.
Edit2: Misschien binnenkort toch maar overstappen op WinXP, na het lezen van een paar posts hier.
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Verwijderd
Blijven proberen. Het is de laatste missie, ga een voor een langs al die mannetjes en pak zijn wapens op. Na een tijdje lukt het vanzelf.joostve schreef op 08 mei 2003 @ 11:13:
hoe kan ik de laatste missie eigenlijk halen? die zich afspeeld onderaan de stuwdam
me wapens zijn afgenomen van te voren en nu moet ik langs allemaal ventjes met m16s naar dat wijf toe maar voordat je daar bent ben ik allang dood gemaakt
hoe hebben jullie dat gedaan?
het loopt idd erg slecht maar met jou systeem zou het toch beter moeten lopenmpmad schreef op 16 April 2003 @ 22:22:
Edit: Windows 98 SE btw. Maar ik zal binnekort maar eens defragmenteren + uitgebreide schijfcontrole doen.
Edit2: Misschien binnenkort toch maar overstappen op WinXP, na het lezen van een paar posts hier.
[ Voor 3% gewijzigd door Noedelsupke op 08-05-2003 13:27 ]
PIII 800@804 Mhz
ik ben toen ik die helicopter moest volgen direct naar me hide-out geracedVerwijderd schreef op 08 mei 2003 @ 13:17:
[...]
Blijven proberen. Het is de laatste missie, ga een voor een langs al die mannetjes en pak zijn wapens op. Na een tijdje lukt het vanzelf.
Verwijderd
Sim-peljoostve schreef op 08 May 2003 @ 14:09:
ik ben toen ik die helicopter moest volgen direct naar me hide-out geraced
daar lagen alle wapens die ik gekregen heb door alle bonussen te pakken.
met alle wapens op zak ben ik dus naar die dam gereden, vanaf een afstandje iedereen neergesniped en toen was de weg vrij
aahh durka durka durka
wijze woorden
wijze woorden
had ik ook, oplossing? AGP terugzetten op 2X in BIOS.I386DX schreef op 19 October 2003 @ 10:09:
Ik heb het volgend probleempje (kan niet direct een gelijkaardig probleem vinden op het forum):
Als ik GTA3 een tijdje speel (enkele minuten) verspringen telkens de kleuren. (iets dat normaal wit is, wordt geel ed)
Vb: (steeds dezelfde auto)
http://users.pandora.be/azone/lcd/gtagoed.JPG
http://users.pandora.be/azone/lcd/gtaslecht.JPG
http://users.pandora.be/azone/lcd/gtaslecht2.JPG
Wat is dit voor iets? En wat er aan te doen?
Graka: Hercules Geforce 2 MX400
(al verschillende detonators gebruikt, maar steeds hetzelfde (nu 45.23))
overgeklokt, maar op standaadsnelheden hetzelfde verschijnsel.
CPU: Duron 700@873
Mobo: Abit KT7
OS: Windows XP SP1 (met Windows 2000 had ik hetzelfde probleem)
Directx 9 (ook met 8.1)
//edit: game test 1 op low quality (3dmark2001) heeft dezelfde probs
Nee het is alleen het spel. Met ESCape kan ik zo terug naar Windows.Exe-cuter schreef op 30 november 2003 @ 12:53:
Loopt het spel vast of je hele computer ?
Probeer eens andere drivers ofzow
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq