Semi-webdesigner meldt zich

Ik heb altijd al gezegd van Stylite: het is een bijbaan van me, en zolang ik nog klanten krijg, bedien ik ze graag. Ik heb tarieven, maar wil eigenlijk voor iedereen wel werken, echt strakke paketten van particulier en zakelijk zijn er niet.
En wanneer ik geen klanten meer krijg, of wanneer ik niet meer kan maken wat up-to-date is voor de markt, mijn inspiratie op is of ik boven het max. belastingvrij-verdienen bedrag kom (dat zal nooit zijn) dan kap ik ermee, tenminste, met actief nog nieuwe sites maken.
Ik kan met mn kleine bedrijfje zoveel willen, maar grote bedrijven winnen het toch wel van je, met alle beroemde merknamen en grote bedrijven. So what, denk ik dan. Ik kom heus nog wel bij een bedrijf te werken dat ik voor een merknaam mag designen, in welke zin dan ook. Bezemwagens voor de kleine bedrijfjes enzo moeten er ook zijn, nou, daar ben ik voor.
Ik denk dat andere semi-webdesigners die vol goede moed zijn begonnen er niet meteen zo over denken, ik heb het idee dat jonge designertjes echt nog wel gaan vechten voor hun bedrijf. Maar waar vecht je tegen? Tegen de grote bedrijven die toch al een dikke portfolio hebben, een veel geziene naam zijn en die elke dag weer grote klanten binnenslepen? No way. Laat die het grote werk maar doen, als ik daaraan mee wil werken, dan ga ik wel in dienst van ze werken, ik ben hier niet om nou webdesign-gigant Stylite te worden
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs