[Tip] 80-60 fanadapter maken

Pagina: 1
Acties:

• DarkThunderbird
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

DarkThunderbird

Sadness In The Night

Topicstarter
Ik zocht al tijdje naar iets om zelf een fanadapter van te maken omdat ik vind dat daar in een pc-winkel veel voor gevraagd wordt voor wat het maar is. Nu wandelde ik vandaag in de gamma door de electriciteit-gang en jawel hoor:
een gesloten opbouwdoos van het merk niko. Een doos van een cm of 3 hoog, met onderaan 4 gaatjes die overeenkomen met de gaatjes van m'n koelblok en een plaatje dat je er zo uisloopt zodat de lucht erdoor kan. De doos is juist 80mm breed en heeft aan de andere kant een randje waar je op de hoeken een gat kan boren die dan overeenkomen met de gaten van een 80 mm fan. Weinig sloopwerk en hij lijkt nu echt als 2 drupples water op een echte fanadapter. Jammer dat ik geen picje kan geven, zou heel wat duidelijker zijn wrschlk maar ik hoop toch een aantal mensen te kunnen helpen zo. Gewoon ff zoeken bij de contactdozen ;)

Specs

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-03 14:43

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

ik ga ff kijken :)

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

kzal morgen ff kijken :P

• DarkThunderbird
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

DarkThunderbird

Sadness In The Night

Topicstarter
doe dat :)
Ben ik nog vergeten zeggen: prijs is 5 euro.

Specs

Verwijderd

de gaatjes van het koelblok waar je het over hebt, dat zijn de gaatjes om een 60mm koeler te bevestigen?