Gezocht : RPG/Shooter/mmporg

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Voroeger was er een spel genaamd Infantry. Het was gemaakt door een aantal mensen die servers habben bij station sony. Het was een volledig gratis spel.

Het was een erg leuk spel. Je kon uit verschillende klassen kiezen, dus soldaat, medic etc.

Als je veel mensen kilde kreeg je experiencce, en als je een bepaalt niveau had bereikt kon je naar het volgende niveau, een nieuwe class. Je kon met elke kill geld verdienen, en met dat geld kon je wapens kopen, maar ook armor en speciale gadgets, zoals een gadget waarmee je steath had ,. maar die kon je aleen kopen als je een bepaalde class had bereikt. Ook vervoer, dus teleporters en jetpacks etc. kon je kopen.

Het zag eruit als red alert 2 maar dan dat je zelf een unit bent, dus zelf een soldaat. Je speelde in teams tegen elkaar in een wereld, met wel 300 mensen tegen elkaar !

Tot op een dag, op een dag zei station sony, dit spel is van ons, en jullie moeten geld betalen als jullie verder willen spele, 10 dollar per maand.

Ik zoek nog steeds na een spel dat lijkt op infantry en dat of gratis of in de winkel te koop is, maar dat je niet per maand geld weer moet betalen.

Help mij deze zoektocht te beeindigen ?

• GTA3
  • Niet online
GTA3 is druk bezig aan het zoeken, jullie ook?

Verwijderd

klinkt cool, maar nooit van gehoort?

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:58
Op woensdag 03 juli 2002 00:17 schreef GTA3 het volgende:
GTA3 is druk bezig aan het zoeken, jullie ook?
Zou jij voortaan even iets minder snel willen schoppen? Danku :)

En check je mail even ;)

There is no magic.

• GTA3
  • Niet online
Op woensdag 03 juli 2002 00:27 schreef The Will het volgende:

[..]

Zou jij voortaan even iets minder snel willen schoppen? Danku :)

En check je mail even ;)
Done, Willie, doe ur job :P

• GTA3
  • Niet online
*zacht schopje*

• GTA3
  • Niet online
Weet echt niemand een game?

• GTA3
  • Niet online
Dit word mijn laatste kick hoor, niemand zegt wat? Bastaat deze game niet ofzo? Help es met zoeken? Ik wil gewoon een soortgelijk spel hebben ;( :'( :'(

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:58
Ik heb dit spel ook zelf een tijd gespeelt. Maar heb helaas nooit een vervanger gevonden. :(

Verwijderd

GTA3: 4 keer een kick?
Dan denk ik dat we binnenkort ruzie hebben als je zo doorgaat ... >:)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.