ik heb vandaag eindelijk m'n BaRFa-light aangesloten (vierkante CCFL) in m'n case-modje alles mooi en aardig maar als ik hem nu in schakel (de CCFL) of uitschakel dmv een schakelaartje dan reboot m'n router... dat is niet de bedoeling, trouwens de ccfl zit dus op de voeding van de router voor diegene die er zo over beginnen te zeuren... wat is nu de beste oplossing hiervoor, want blijkbaar zorgt hij voor een dipje of een piekje op de 12V lijn van de psu. ik heb al gedacht aan een smoorspoeltje maar dit moet toch netter op te lossen zijn?? wat is jullie mening hierover
[off-topic]
en als jullie braaf met een goede oplossing komen post ik wel een filmpje van me mod
[/off-topic]
(ik ga zo nog ff meten of de schakelaar niet de +12V en de massa kort sluit al lijkt me dit zeer onwaarschijnlijk voor een schakelaar van €4)
[off-topic]
en als jullie braaf met een goede oplossing komen post ik wel een filmpje van me mod
[/off-topic]
(ik ga zo nog ff meten of de schakelaar niet de +12V en de massa kort sluit al lijkt me dit zeer onwaarschijnlijk voor een schakelaar van €4)
Speed kills, but beauty lives forever...