[PHP]Bekend probleem, kom dr niet uit

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:40
Hoi,
Ik heb een, zoals ik uit de search vernam, bekend probleem met een PHP-scriptje, nl:
code:
1
2
PHP Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at 
c:\Inetpub\wwwroot\Bruiloft\index.php:65) in c:\Inetpub\wwwroot\Bruiloft\comment.php on line 102

line 102:
code:
1
header("location: index.php?url=comment.php");

Voordat jullie om een slotje gaan roepen. Ik heb al gezocht naar de html-code die er per ongeluk verstuurd werden voordat de header werd aangeroepen. Maar ik kan het niet vinden. En wat houdt deze regel in:
c:\Inetpub\wwwroot\Bruiloft\index.php:65
Zit de fout dan in index.php op regel 65 ofzo :?
Dit is die regel 65 dus:
code:
1
<tr><td align="center" onmouseout="this.style.textDecoration='none'" onmouseover="this.style.textDecoration='underline'" onclick="document.location='./index.php?url=5.html'" class="menu" title="Voordrachten van Theo Rovers">Theo Rovers</td></tr>

Ik weet maar weinig van PHP, dit phpscript is een gastenboek; SPS, en ik heb et van hotscripts.com af. Ik heb de maker er al over gemaild, die zag er niks fouts aan, en dacht dat het in de index.php zat. Ik zie het echter niet. Waar moet ik precies op letten dan :? . Misschien kijk ik gewoon niet goed.
(aub niet meteen een slotje, ik heb al een hoop geprobeerd, en het probleem heeft een beetje haast, het is voor de 25jarige bruiloft van ons pap en ons mam...)

Verwijderd

je kunt niet als je al output hebt, headers versturen, dus eerst de header.
dr is nix mis met je HTML, alleen maar met die headers.

ik heb dit ook weleens eerder langs zien komen... search

Verwijderd

Op regel 65 is er al output gegenereerd, inclusief een default header. Dit gebeurt onder water door PHP.

Een header commando kan je alleen gebruiken als er nog geen
output gegenereerd is.

Dus of de header voor regel 65 zetten, of die regel
eruit halen.

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 12:00

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Toch een slotje :).. Met output wordt niet alleen php output bedoeld, maar ook HTML die je ervoor hebt staan.. (zelfs spaties of een enter die je perongeluk voor je <? of na je ?> in een geinclude file hebt staan!!!!!!)

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Dit topic is gesloten.