Hoi,
Ik heb een, zoals ik uit de search vernam, bekend probleem met een PHP-scriptje, nl:
line 102:
Voordat jullie om een slotje gaan roepen. Ik heb al gezocht naar de html-code die er per ongeluk verstuurd werden voordat de header werd aangeroepen. Maar ik kan het niet vinden. En wat houdt deze regel in:
c:\Inetpub\wwwroot\Bruiloft\index.php:65
Zit de fout dan in index.php op regel 65 ofzo
Dit is die regel 65 dus:
Ik weet maar weinig van PHP, dit phpscript is een gastenboek; SPS, en ik heb et van hotscripts.com af. Ik heb de maker er al over gemaild, die zag er niks fouts aan, en dacht dat het in de index.php zat. Ik zie het echter niet. Waar moet ik precies op letten dan
. Misschien kijk ik gewoon niet goed.
(aub niet meteen een slotje, ik heb al een hoop geprobeerd, en het probleem heeft een beetje haast, het is voor de 25jarige bruiloft van ons pap en ons mam...)
Ik heb een, zoals ik uit de search vernam, bekend probleem met een PHP-scriptje, nl:
code:
1
2
| PHP Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at c:\Inetpub\wwwroot\Bruiloft\index.php:65) in c:\Inetpub\wwwroot\Bruiloft\comment.php on line 102 |
line 102:
code:
1
| header("location: index.php?url=comment.php"); |
Voordat jullie om een slotje gaan roepen. Ik heb al gezocht naar de html-code die er per ongeluk verstuurd werden voordat de header werd aangeroepen. Maar ik kan het niet vinden. En wat houdt deze regel in:
c:\Inetpub\wwwroot\Bruiloft\index.php:65
Zit de fout dan in index.php op regel 65 ofzo
Dit is die regel 65 dus:
code:
1
| <tr><td align="center" onmouseout="this.style.textDecoration='none'" onmouseover="this.style.textDecoration='underline'" onclick="document.location='./index.php?url=5.html'" class="menu" title="Voordrachten van Theo Rovers">Theo Rovers</td></tr> |
Ik weet maar weinig van PHP, dit phpscript is een gastenboek; SPS, en ik heb et van hotscripts.com af. Ik heb de maker er al over gemaild, die zag er niks fouts aan, en dacht dat het in de index.php zat. Ik zie het echter niet. Waar moet ik precies op letten dan
(aub niet meteen een slotje, ik heb al een hoop geprobeerd, en het probleem heeft een beetje haast, het is voor de 25jarige bruiloft van ons pap en ons mam...)