Samen met een Grolschje aan je BSD bak sleutelen; Priceless!! :D
Heb ik gedaan....
Heb ook speaker uitgezet bij opties, maar hij blijft herrie maken
Heb ook speaker uitgezet bij opties, maar hij blijft herrie maken
als het schuifje niet werkt kun je misschien bij de initstring L0 M0 (of als je een klein beetje geluit wil bij het inbellen en verder niet L1 M1) opgeven.
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Verwijderd
Misschien andere optie:
Bij je instellingen van het geluid TAD afvinken.
Is maar een gok
Voor de rest zo ik het niet weten.
Suc6 ermee
Bij je instellingen van het geluid TAD afvinken.
Is maar een gok
Voor de rest zo ik het niet weten.
Suc6 ermee
indeed... voor complete overzicht zie http://www.modemhelp.net/basicatcommand.shtml#MOp dinsdag 02 juli 2002 23:13 schreef Duur het volgende:
als het schuifje niet werkt kun je misschien bij de initstring L0 M0 (of als je een klein beetje geluit wil bij het inbellen en verder niet L1 M1) opgeven.
Thnx, ga ik ff proberen, misschien werkt het dan wel...Op dinsdag 02 juli 2002 23:16 schreef wfvn het volgende:
[..]
indeed... voor complete overzicht zie http://www.modemhelp.net/basicatcommand.shtml#M
Weet het anders ook niet..
Gaan ze niet leuk vinden, is hun spulOp woensdag 03 juli 2002 00:13 schreef Dannyke het volgende:
mod je dat herrie ding er toch af ?
Verwijderd
Prik je toch "per ongeluk" met je schroevedraaier door dat conusje van dat ***speakertje??Op woensdag 03 juli 2002 00:28 schreef pilo2710 het volgende:
..... Gaan ze niet leuk vinden, is hun spul
Die L1 M1 zou het idd moeten doen (of in Hyperterminal ATM1 typen, maar dat is een ander verhaal...). Sowieso raar dat hij per default op M3 staat, ben het nog niet zo tegengekomenOp dinsdag 02 juli 2002 23:04 schreef pilo2710 het volgende:
Heb vanavond de PC van familie bijgewerkt. win2k erop, beetje tunen enzo.. Moest ik nieuwe modemdrivers downen, want de oude waren niet W2K compatible.
Ik deze gedownd en geinstalleerd..
Nou heb ik het volgende probleem
Wanneer hij inbelt maakt hij gewoon the usual sound, maar
wanneer hij usrname en passw gaan checken, begint hij meer herrie te maken, alsof hij uit z'n audiofilter scheurt..
Hij blijft herrie maken tijdens het internetten..
Het is een conexant 56k voice fax modem. Weet de chipset ff niet..
Heb de drivers van conexant gebruikt..
Iemand enig id?![]()
Maar ff terug te komen op die naam/merk van modem:
De chipset is Connexant, de modem hoogstwaarschijnlijk niet. Als het een Packard Bell is, is het een CIS WS-5614HMMG, maar hoe dan ook, Connexant maakt alleen de chips, niet de kaarten. Zoek op FCC-ID om de fabrikant te achterhalen.
Al is dat verder overbodig- dit is geen driverprobleem
Oslik blyat! Oslik!
Verwijderd
zelfde probleem gehad met zelfde modem onder XP (heb nou kabel)Op dinsdag 02 juli 2002 23:04 schreef pilo2710 het volgende:
Heb vanavond de PC van familie bijgewerkt. win2k erop, beetje tunen enzo.. Moest ik nieuwe modemdrivers downen, want de oude waren niet W2K compatible.
Ik deze gedownd en geinstalleerd..
Nou heb ik het volgende probleem
Wanneer hij inbelt maakt hij gewoon the usual sound, maar
wanneer hij usrname en passw gaan checken, begint hij meer herrie te maken, alsof hij uit z'n audiofilter scheurt..
Hij blijft herrie maken tijdens het internetten..
Het is een conexant 56k voice fax modem. Weet de chipset ff niet..
Heb de drivers van conexant gebruikt..
Iemand enig id?![]()
nix werkte
(gebruik search eens)
de enige oplossing is de luidspreker erafslopen (ik had er schakelaar opgezet)
Heb je die L1 M1 in de modem settings line gestopt?Op woensdag 03 juli 2002 11:02 schreef PlaceR het volgende:
[..]
zelfde probleem gehad met zelfde modem onder XP (heb nou kabel)
nix werkte
(gebruik search eens)
de enige oplossing is de luidspreker erafslopen (ik had er schakelaar opgezet)
Oslik blyat! Oslik!
Het is een zelfbouw PC.. Heb hem in het verleden samengesteld. Maar dit probleem heeft ie nooit gehad. Dus ik vind het vreemd dat ie nou wel van die herrie maakt..Op woensdag 03 juli 2002 10:56 schreef dion_b het volgende:
De chipset is Connexant, de modem hoogstwaarschijnlijk niet. Als het een Packard Bell is, is het een CIS WS-5614HMMG, maar hoe dan ook, Connexant maakt alleen de chips, niet de kaarten. Zoek op FCC-ID om de fabrikant te achterhalen.
Al is dat verder overbodig- dit is geen driverprobleem
Zal eens kijken naar de chipset.. Was zover ik weet een voormalige Rockswell,
nu conexant chipset..
Ik moet er zaterdag ff naar toe en dan ga ik ff rotzooien met die strings.. Kijken of dat enig resultaat oplevert, want modden gaan ze niet leuk vinden
Heb hetzelfde probleem bij een kennis. Heb het ook geprobeert met Strings maar
dat mocht niet helpen.
als het je lukt, vermeld dan nog even hoe het gelukt is !
dat mocht niet helpen.
als het je lukt, vermeld dan nog even hoe het gelukt is !
Ik heb dat probleem ook gehad met een conexant modem in winxp.
Omdat ik geen soldeerbout bij de hand had, heb ik het op de lompe manier opgelost en gewoon het speakertje van het modem afgebroken.
<edit>nadat ik eerst met de initstring had zitten kl*ten, uiteraart</edit>
Resultaat: het modem werkt prima en is 100% geluidloos
Omdat ik geen soldeerbout bij de hand had, heb ik het op de lompe manier opgelost en gewoon het speakertje van het modem afgebroken.
<edit>nadat ik eerst met de initstring had zitten kl*ten, uiteraart</edit>
Resultaat: het modem werkt prima en is 100% geluidloos
Pagina: 1