Toon posts:

Gigavideo 30 of Trust Transmitter !??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet dus zo'n 25 meter indirect en zo'n 10 meter direct overbruggen om een filmpie te kijken via de pc op de tv beneden.

Naar mijn id zijn hiervoor de mogelijkheden 1.Marmitech Gigavideo 30 en 2. Trust Audio/Video Transmitter 100V.

Welke van deze twee is nu de beste/de goedkoopste, of zijn er mischien nog andere mogelijkheden ? :?

Verwijderd

Ik ben zeer tevreden met de Marmitek, die trust ken ik niet.
Wireless door een betonnen vloer gaat alleen niet werken, ander materiaal (gasbeton, hout e.d.) gaat prima.
Oh ja, zet niet je wasmachine aan als je een film zit te kijken, dat stoort nogal :(

Verwijderd

Topicstarter
Door een betonnen vloer gaat niet?? -> op de site van marmitek staat dat dat wel moet kunnen. Tussen de tv en de pc zit namelijk wel een betonnen vloer!
Zijn er ook mensen bij wie dit wel werkt?

In: [topic=433095/1/25]
staat dat de gigavideo 50 in combinatie met de Marmitek mk19 mouse remote controller 130 Euro is, dat is zeer goedkoop weet iemand waar ik dat kan halen??

en ter verduidelijing: ik bedoel dus de gigavideo 50 en NIET de gigavideo 30 zoals in de topictitel vermeld staat.
(= un foutjuhh)

• -ChRiZz-
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-03 21:33
Ik heb +/- 25 meter coax van de vga naar de tv liggen met daarnaast een audio snoer alles netjes weggewerkt in een kabelgoot en redelijk perfect beeld. Is in ieder geval een stuk goedkoper :P
Of laat de bouw van je huis het leggen van kabels niet toe?

Slache!

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz Coax he? Das ook un id! Is een stuk goedkoper dan zo'n s-video kabel en gaat inderdaad tot 25+ meter.
Het moet dan wel via de videorecorder in mijn kamer(5m)over de trap(10m) door un deur(5m) over de kamervloer(8m) naar de tv, dus zo'n 28 meter, maar dat maakt nix uit voor coax tog?

verder zou ik tog ook nog graag reacties hebben op mn andere vragen...

thnx

Verwijderd

Op dinsdag 02 juli 2002 23:22 schreef ChRiZzie het volgende:
Door een betonnen vloer gaat niet?? -> op de site van marmitek staat dat dat wel moet kunnen. Tussen de tv en de pc zit namelijk wel een betonnen vloer!
Zijn er ook mensen bij wie dit wel werkt?
Het gaat wel maar zeer zeker niet fantastisch.
Je hebt veel ruis en slecht geluid dan.
In: [topic=433095/1/25]
staat dat de gigavideo 50 in combinatie met de Marmitek mk19 mouse remote controller 130 Euro is, dat is zeer goedkoop weet iemand waar ik dat kan halen??
Je bedoelt inclusief infrarood retourkanaal? Die heb ik inderdaad, niet de 30 (sorries). Is errug :9~ :9~ , gewoon met je afstandsbediening je pc bedienen vanaf de bank. :7

Bestel hem gewoon bij Mensys:
http://shop.mensys.nl/cgi-bin/db2www/mnl_art2.d2w/report?catname=GigaVideo&username=&i1=&o=&x=15:09:22&Zoek=MARMITEK

kost 129 euroos.....
en ter verduidelijing: ik bedoel dus de gigavideo 50 en NIET de gigavideo 30 zoals in de topictitel vermeld staat.
(= un foutjuhh)
Ik was er zelf ook al ingetrapt. :+

Verwijderd

Weet iemand waar deze set Gigaset 50 en afstandbediening nog te krijgen is voor een lage prijs?

Verwijderd

Ook niemand die iets weet over een vergelijkbare set?

• Quitter3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-02 16:30
Is nog wel te krijgen bij Conrad. Weet niet of het een lage prijs is.

Heb zelf ook Gigavideo 50 + Mouseremote. Is een geweldige oplossing.
Pagina: 1