Toon posts:

Setiservice installeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het lukt me niet setiservice te installeren.
Ik heb een of ander setiservice binary gedownload.
Als ik daar de install van draait extract ie enkele files en ik zie in de taskmanager een process lopen, maar ik heb geen idee waar ik een proxy met poortnr kan instellen om een unit te downloaden.

Wie kan me helpen, kan er in de search nix over vinden.

thanx...

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:07
Kijk hier eens of daar wat info staat voor je probleem: http://sequence.keyserver.org/doemeee.html

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Op dinsdag 02 juli 2002 23:02 schreef Witlof het volgende:
Kijk hier eens of daar wat info staat voor je probleem: http://sequence.keyserver.org/doemeee.html
idd, op deze pagina staat tevens de link naar http://sequence.keyserver.org/winnt.html waarin precies wordt uitgelegd hoe je seti als service kan installeren :)

Verwijderd

Topicstarter
Thanx ga effe spieken ;)

Verwijderd

Topicstarter
Zucht... er staat run proxy poortnr enz, maar hoe krijg ik dat erin dan?

Verwijderd

Topicstarter
hoe krijg ik dat gedeelte "proxy sequence.keyserver.org:5517
" in die seti_control? Ik snap er werkelijk de ballen van ;)

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:07
Waarschijnlijk zal dat in de snelkoppeling erbij moeten maar zeker weten doe ik dat ook niet :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat heb ik gedaan, maar dan krijg ik de melding dat het teken : niet erin mag voorkomen :?

• Sequence

Sequence

Online marketing

start --> run --> c:\seti\seti_control install -proxy sequence.keyserver.org:5517

:)

Verwijderd

Topicstarter
ieder geval bedankt voor de hulp, ik hou het wel op een andere client want ik krijg een melding dat de map verwijderd of verplaatst zou zijn :?

Crunch er gewoon op los met setidriver ;)

bedankt guys voor de hulp :)

Verwijderd

Topicstarter
Zit alleen nog met dat setiservice process dat ik niet kan stoppen in mijn taskmanager. Toegang geweigerd :(

Hoe sloop ik dat process er nou weer uit ?

Sorry, ik gebruik pas sinds vandaag win2k |:(

• Sequence

Sequence

Online marketing

effe rebooten, alles weghalen en dan opnieuw proberen en alle stappen in bovengenoemde url uitvoeren, werkt perfect! ;)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al gereboot, maar kan nog steeds niet het process "setiservice" killen in taakmanager

Verwijderd

Topicstarter
Ik doe precies wat er staat, maar ik krijg de melding deze map is verplaatst of verwijderd :?

Verwijderd

Topicstarter
ik doe start

uitvoeren

en ik tik het volgende in

e:\setiathome\seti_control install -proxy sequence.keyserver.org:5517

krijg ik melding "deze map is verplaatst of verwijderd" :?

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-05 16:31
Op woensdag 03 juli 2002 01:06 schreef AMDLover het volgende:
e:\setiathome\seti_control install -proxy sequence.keyserver.org:5517
Open een "command prompt", ga naar die dir op e:, en tik daar "seti_control install -proxy sequence.keyserver.org:5517" (maar dan zonder de quotjes)

Verwijderd

Topicstarter
command prompt, uitvoeren dus? map is verplaatst of verwijderd :? :(

• kauwgomballen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06-2025
om het proces te killen:

configuratiescherm -> systeembeheer -> services

scroll naar beneden naar SETI@home Service, dubbelklik er op, en klik op stoppen. Zet ook opstarttype even op uitgeschakeld, anders reboot je je pc en is ie er net zo hard weer...

Verwijderd

Topicstarter
Het is me eindelijk gelukt om dat run commando uit te voeren.

Ik zie even heel snel een black box door het beeld heen schieten maar vervolgens gebeurt er nix.

Ik zie dus geen instructies.... }:O

Verwijderd

Topicstarter
het gaat steeds beter :7 Nu heb ik de instructies gehad, email ingevuld en m'n stats gezien, nou die kloppen, maar vervolgens gaat ie geen unit downloaden en ik zie geen setiserviceprocess lopen. Oftewel, het schiet niet op }:O

Bedankt voor de moeite, maar ik vind het nu welletjes |:(

Setidriver rules :r :'(

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

K, als je seti_service wilt stopenne voer je gewoon "net stop seti@home" uit. "net start seti@home" om hem weer te runnen.

Als je wilt dat seti_service automatisch stopt als de taskmanager geopend word stop je de service en run je: "seti_control configure -stopfor taskmgr".

Nu draait die vrijwel onzichtbaar voor elke gebruiker omdat het process ook niet meer via de taskmanager te achterhalen is.... :)

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

• Mar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2025

Mar

TCF

Op woensdag 03 juli 2002 08:58 schreef achappey het volgende:
Als je wilt dat seti_service automatisch stopt als de taskmanager geopend word stop je de service en run je: "seti_control configure -stopfor taskmgr".

Nu draait die vrijwel onzichtbaar voor elke gebruiker omdat het process ook niet meer via de taskmanager te achterhalen is.... :)
Heej, bedankt voor de tip man, Da's handig, gaat niet iedere gebruiker lopen emmeren over "mijn task-dinges is helemaal groen, is dat wel goed?"

DPC Team ColdFusion

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Op woensdag 03 juli 2002 10:10 schreef Mar het volgende:

[..]

Heej, bedankt voor de tip man, Da's handig, gaat niet iedere gebruiker lopen emmeren over "mijn task-dinges is helemaal groen, is dat wel goed?"
Yeah precies, errug handig die optie. Alleen ik ben zelf nog wel wat bugjes tegen gekomen in deze functionaliteit. Als je een proxy gebruikt werkt deze functie bijvoorbeeld niet als je de proxy op de reguliere manier instelt.

Dus seti_service installen zonder proxy. De optie stopfor instellen en dan handmatig via het registry ff de proxy erin jassen.

Bovendien moet taskmgr met hoofdletters getypt zijn. Zelf ff een beetje mee experimenteren helpt wel en kom je er meestal wel achter hoe die het beste werkt in jouw config.

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Pagina: 1