Toon posts:

[EL]Beeldscherm flipt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wha word hier gek krijg ineens vaage lijnen soort stroom storing lijkt het door me beeldscherm, hoe kan dit zo ineens en hoe op te lossen ?

Verwijderd

Topicstarter
Zou dit door zwak stroom kunne komen want heb hier zo'n electro snoer waar je 7 stekkers kan inpluggen :?

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-07 20:39

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Dat is een Electromagnetisch veld, veroorzaakt door:

Andere monitor (hebbik op m'n werk last van)
Speakers die te hard staan
GSM Telefoon wil ook nog wel eens storen (net als op je speakers)

Tja en verder weet ik het zo 123 niet.

Verwijderd

Op dinsdag 02 juli 2002 22:46 schreef FragZ0r het volgende:
Wha word hier gek krijg ineens vaage lijnen soort stroom storing lijkt het door me beeldscherm, hoe kan dit zo ineens en hoe op te lossen ?
hmm das vaag en als je er een beuk op geeft is het weg ?

Verwijderd

Topicstarter
wha wat een domme actie van me me telefoon ligt ernaast :S srry

Verwijderd

Op dinsdag 02 juli 2002 23:09 schreef FragZ0r het volgende:
wha wat een domme actie van me me telefoon ligt ernaast :S srry
hahaha >:)

• Chopper_Rob
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-05-2025
:) Cool

Ja die telefoons van tegenwoordig kunnen jezelfs laten schrikken

https://drinkwaterpunten.nl

Verwijderd

vooral als je er een beetje gevoelig speakersetje bij hebt staan, ikke DTT2200 zit je beetje fijn muziek te luisteren (ietsje te hard ;)) en dan dat irritant geluidje en 2 beeldschermen die dan gaan staan flippen, echt irritand

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:15

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Op woensdag 03 juli 2002 00:57 schreef Aryante het volgende:
vooral als je er een beetje gevoelig speakersetje bij hebt staan, ikke DTT2200 zit je beetje fijn muziek te luisteren (ietsje te hard ;)) en dan dat irritant geluidje en 2 beeldschermen die dan gaan staan flippen, echt irritand
Ik heb die DTT2500 rondom mn monitor staat (19 inch LiteOn)vaak op volume [vanafeenkilometerisnogtehorenwelkebasswordgebruikt] maar blijft mn beeldje toch normaal.. is dit vaker bij boxen?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• NaWA
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-03 09:41

NaWA

Hai, I Copy desu!

die DTT speakers zijn magnetisch afgeschermd....

Daarom heb je dus geen last van flippend beeld omdat je ze naast je monitor hebt staan...

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Flipperend beeld krijg je alleen van een GSM-telefoon, speakers hebben alleen invloed op de kleur als ze niet afgeschermd zijn.

• Rinusch
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-05 07:17
Op woensdag 03 juli 2002 00:41 schreef Chopper_Rob het volgende:
:) Cool

Ja die telefoons van tegenwoordig kunnen jezelfs laten schrikken
Denk eens aan die arme hersencelletjes van de hededaagse telefoonjeugd, geen wonder dat die lui zo dom binne :+

... Life is what happens when you are busy planning other things...

Verwijderd

Heb ik ook mt mijn monitor, als ik mijn hand in de buurt hou, flipt ie al. (Je hebt het toch wel van over die vage kromme lijnen die in een hoek beginnen he?)

• blackangel
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-02 12:08
Op woensdag 03 juli 2002 09:50 schreef Kaj. het volgende:
Flipperend beeld krijg je alleen van een GSM-telefoon, speakers hebben alleen invloed op de kleur als ze niet afgeschermd zijn.
Dit klopt niet helemaal. Ik heb nog boxjes - van 5,5 jaar geleden - die piepen als ze uit staan ('s avonds haal ik dus ook de stekker eruit, anders piepen ze nog). Maar als ik ze met de achterkant op de beeldbuis richt, gaat het hoekje trillen.

En ja, ik heb nog boxjes van 5,5 jaar geleden omdat dat de beste thuis waren.....en nee, je wilt niet weten wat voor kwaliteit de rest heeft ;)

Verwijderd

Op woensdag 03 juli 2002 16:16 schreef blackangel het volgende:

[..]

Dit klopt niet helemaal. Ik heb nog boxjes - van 5,5 jaar geleden - die piepen als ze uit staan ('s avonds haal ik dus ook de stekker eruit, anders piepen ze nog). Maar als ik ze met de achterkant op de beeldbuis richt, gaat het hoekje trillen.

En ja, ik heb nog boxjes van 5,5 jaar geleden omdat dat de beste thuis waren.....en nee, je wilt niet weten wat voor kwaliteit de rest heeft ;)
Hah ik heb precies hetzelfde :) TOEN was het nog DE set (dolby surround (geen5.1)) maar ook gare storing als je ze niet goed zet

• Verdicampo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:03
Op woensdag 03 juli 2002 10:34 schreef Rinusch het volgende:

[..]

Denk eens aan die arme hersencelletjes van de hededaagse telefoonjeugd, geen wonder dat die lui zo dom binne :+
Ik heb nog nooit en nog steeds geen mobi gehad! Ben niet echt dom....imo

Verwijderd

optie degause :?

• Bas_f
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 11:07
Mijn 22" Iiyama heeft er geen last van, maar mijn DTT3500 wel (als ik 'm er tegenaan hou). Hou ik mijn telefoon aan de bovenkant tegen de versterker komt er een irritant geluid uit de center speaker, en als ik 'm aan de onderkant houd komt het uit de rechter speakers. Cool! :)

...

Pagina: 1