Toon posts:

[ECCp] Logfile analyzer update

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De afgelopen tijd heb ik zo nu en dan een nieuwe versie van m'n ECCp logfile analyzer op 't net gezet.
De wijzigingen zijn niet zo schrikbarend, maar hij onthoudt nu bv. de positie waar 'ie de laatste keer stond, en wanneer je 'm open laat staan ververst 'ie elke 5 minuten z'n grafiekje.
En dat grafiekje kan 'ie opbouwen uit meerdere logfiles, handig wanneer je meer dan 1 ECCp client in je netwerk draait.

Maar aangezien de laatste tijd zoveel nieuwe ECCp-koetjes zich hebben aangemeld, leek 't me een goed idee om 't maar weer 's onder de aandacht te brengen. Progje is freeware, Delphi 6 source is meegeleverd, en 't ziet er ongeveer zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~erikw/img/ECCp_XP_bar.gif

Mocht je willen weten hoe dit nou allemaal uit de hand gelopen is, dan kun je dat in dit draadje nalezen. :)

Verwijderd

in 2 woorden : Fantastisch!

Afterlife, bedankt. Ziet er cool uit.

• Sinedia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-05 10:44
Ik ga hem meteen uitproberen :)

• mvliet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-04 09:27
*schop*

ziet er perfect uit...
kweet niet of je nog een todo list hebt ?

maar het zou erg cool wezen als je bij meerdere logfiles ook de graphiekjes per logfile kan laten zien (het zei met verschillende kleurtje...het zei via keuze menutje ofzo)

ik zag dat je het in delphi gemaakt had....nou heb ik daar ook een paar jaar ervating mee....dus misschien dat ik het weer is installeerd :)

www.cenobytes.nl Noize Party's & industrialnation.nl

• _DPC_Scorpion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-01 10:43

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

Ja idd zodat je per machine kan zien wat die heeft gedaan en ook per dag maar bijvooreeld ook welke machine op welke dag de grootste output had

beetje zoals ppstats

en wat zeer handig zou zijn is bv een ini waarin je de multiple list entry's opslaat zodat je niet waneer je van multiple naar single switched al je entry's uit multiple kwijt bent

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 22 juli 2002 11:06 schreef mvliet het volgende:
kweet niet of je nog een todo list hebt ?
Tot vandaag niet, maar daar hebben jullie aardig verandering in gebracht... :)

Met een rechter muisklik op het 'Multiple files...' label kun je nu kiezen welke logfiles binnen je selectie je wilt zien (de keuze wordt nog niet opgeslagen, tijd om de todo list maar weer 's af te stoffen).
En vanuit het 'Select logfiles' form heb je nu de mogelijkheid om een selectie op te slaan en weer in te laden.

Meerdere kleurtjes per machine in de grafiekjes, en aangeven welke machine de grootste output had is een beetje lastig in de huidige objectstructuur: de gegevens per machine worden niet bijgehouden, alleen de totalen.

Maar 't kan natuurlijk altijd op de todo-list. :P
Pagina: 1