De pro-Apple lobby doet van zich spreken met hoge scores in http://www.tweakers.net/nieuws/22361
Hoe kan deze met het gebruik van "M$" nou op +3 staan

Hmm... Dat reken ik iemand niet zo aan. Ook ik schrijf M$. Niet alleen omdat het een handige en duidelijke afkorting is, maar ook omdat het leuk is en omdat Microsoft duidelijk heeft aangetoond met haar prijsbeleid dat het om de keiharde dollars gaat.Op dinsdag 02 juli 2002 23:24 schreef Robin Vreuls het volgende:
Hoe kan deze met het gebruik van "M$" nou op +3 staan
Grote kans dat we hier van mening verschillen, maar ik ben het dus niet met je eens.
Dan geef ik je 1 tip: je wordt er zeker op aangepsroken als je dat laat zien op GoT en ermee afgerekend op T.net.Op dinsdag 02 juli 2002 23:28 schreef siebrand het volgende:
Laat dat nou achterwegen, want ook al mag het volgens jou mening zo zijn, het geeft het niet het recht om het zo maar toch te doen.
Nader inziens van * KeX , iets te ver gegaan

Ok. Wel strakke etiquette, hoor. Desalniettemin wil ik geen dissonant zijn en zal ik me daar zeker aan houden.
Ook al ben ik het ergens wel met je eens toch denk ik dat je hiermee een stap te ver gaat. Ik wordt zelf best wel moe van het gebruik van M$ toch moet ieder dat zelf weten. Zeggen dat het ondanks dat het je mening is dat je dan niet het "recht" hebt om het te gebruiken gaat behoorlijk ver. Ook het afrekenen op vind ik ietwat de overtreffende trap.Op dinsdag 02 juli 2002 23:38 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Dan geef ik je 1 tip: je wordt er zeker op aangepsroken als je dat laat zien op GoT en ermee afgerekend op T.net.
Laat dat nou achterwegen, want ook al mag het volgens jou mening zo zijn, het geeft het niet het recht om het zo maar toch te doen.
IMO kom je gewoon niet echt serieus over als je deze afko in een reactie gebruikt. Niet serieus overkomen helpt gewoon niet echt mee voor het verkrijegen van een hoge score. Daarnaast zijn reacties waarin deze afko voorkomt merendeels van trollerige aard zodat modden niet moeilijk is. Een sterke reacties daarentegen waarin toch een keer de afko M$ voorkomt wordt door mij nog steeds als een sterke reactie beoordeeld. (Al weet ik dat ik het zonder M$ een nog sterkere reactie zou vinden.)
just my 2 €cts
Mja, je hebt wel gelijk. Ik mag het niet meteen "recht" noemen, maar het neemt niet weg dat ik er misselijk van wordt als er "M$" (of een variant ervan) wordt getyptOp dinsdag 02 juli 2002 23:47 schreef KexDaFlex een boel

Op woensdag 03 juli 2002 00:46 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Mja, je hebt wel gelijk. Ik mag het niet meteen "recht" noemen, maar het neemt niet weg dat ik er misselijk van wordt als er "M$" (of een variant ervan) wordt getypt
Blij dat we (ook op de vroege ochtend) allemaal al weer een smile op ons smoelwerk hebben.
Spreek voor jezelf, Apache 2 en PHP 4 aan de gang krijgen op een Windows 2000 bak is toch lastig als je een fout krijgtOp woensdag 03 juli 2002 07:44 schreef siebrand het volgende:
Blij dat we (ook op de vroege ochtend) allemaal al weer een smile op ons smoelwerk hebben.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Pagina: 1