Toon posts:

The Register

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voorstel: een half jaar geen 'news' of 'feiten' posten afkomstig van The Register. Scheelt heel veel onnodig moderatiewerk en onnodig veel dom geblaat naar beneden modereren.

Of denken t.net admins dat 'The Register' DE bron voor news is oid? Je leest de 'Weekend' toch ook niet voor het laatste news op computer gebied?

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
LOL

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:42

GaMeOvEr

Is een hork.

Ach... Als je een slappe nieuwsdag hebt, kun je het "opleuken" met wat sappige roddels van "The Register".

Het is alleen zo jammer dat "The Register" per definitie een Site is waar ze lekker aan Intel en Microsoft-bashing doen.

Aannames zijn fataal.

• Jaymz
  • Laatst online: 14:44

Jaymz

Keep on moving !

Volgens mij krijg je dan ook wat meer tijd voor de ModQ.

De keren dat ik kijk wordt 'ie steeds langer (ok, ik kijk niet zo vaak)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-01 22:00

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Wat The Register doet is gewoon halve nieuwtjes, roddels etc naar buiten brengen. Vaak hebben ze ongelijk maar het is ook zo dat ze soms gewoon goed zitten of als eerste iets naar voren brengen.
En om t.net maar alle niet zo betrouwbare dingen af te schaffen... dan houden we niks over... Krijg je zo'n magazine idee.. 2 maanden nadat iets uit is krijg je te lezen dat het daadwerkelijk af is ofzo :)

Verwijderd

Ik denk dat het wel nuttig/leuk is om toch te postenl, maar dat er wel telkens bij vermeld moet worden dat het nieuws van een niet al te betrouwbare bron komt. De meesten weten dat inmiddels, maar het is niet geheel overbodig om het te melden :)

• Hielko
  • Laatst online: 16:09
Ik dat geen nieuws van The Register posten geen oplossing is: als je als eerste (of daar in de buurt) nieuws wilt hebben dan zit je eenmaal met het probleem dat het niet altijd even betrouwbaar is en daar moet je nou eenmaal mee leren leven.

En als er iets onbetrouwbaars staat, dan staat er meestal ook een zinnetje zoals: als dit klopt, of iets met het woord gerucht etc.

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
Ik vind het voorstel van Otis wel begrijpelijk. Eergisteren submitte ik dat bericht van The Register over 'AMD in Dell voor kerst' om er vervolgens een dagje later achteraan te moeten melden dat het toch geen witte kerst voor AMD wordt bij Dell. The Register laat ik dus ff links liggen. Dat ruikt me teveel naar sensatiepers.

En idd Hielko, als je niet weet of je betrouwbare info plaatst is het belangrijk dat je dat duidelijk aangeeft, helemaal mee eens. Duidelijkheid en volledigheid is zowiezo wenselijk als het om berichtgeving gaat. Daarom snap ik niet waarom jij in jouw tekst bij die P4 benchmarks van woensdagochtend niet duidelijk erbij vermeld dat het om een 1.2Ghz P4 ging en dan nog om een Engineering Sample. In die tabel stond wel P4 ES, maar niet iedereen weet wat dat betekent. En sommige mensen vroegen zich af of het om een 1.4 of 1.5Ghz P4 ging en dachten dat dit officiele benchmarks waren.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Over het algemeen is het redelijk eenvoudig om de betrouwbare en onbetrouwbare info op The Register te onderscheiden.

Als ze gaan zeggen dat de Willamette eind 1999 en de Sledgehammer eind 2000 wordt gereleased, dan weet je (inmiddels :)) bijna zeker dat het onzin is (in bijna gevallen zaten ze er een jaar naast :)).
Pagina: 1