Niet-fraudeerbaar kostenbeheersingsprogramma?

Pagina: 1
Acties:

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Topicstarter
Hallo,

aangezien ik graag het internetgebruik binnenshuis zo willen controleren, zoek ik een kostenbeheersingsprogramma.

Alleen: Hij moet niet fraudeerbaar zijn! Dwz dat er geen sessies verwijderd moeten kunnen worden...
Hoe realiseer ik dit? Maw: welk programma moet ik hier voor gebruiken?

bvhd

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Je verstand, als je dat goed gebruikt dan hoeft er niks verwijderd te worden en dan ben je van alle problemen af.

OK nu ff serieus,

Zo een programma bestaat gewoon sim-pel weg niet.
Je kan elk programma kraken/uitzetten/veranderen.

Dus eigenlijk mijn bovenste 2 zinnen dat is het beste.

Verwijderd

Het programma van de KPN, kostenbeheersing lijkt mij goed :)

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op dinsdag 02 juli 2002 21:58 schreef Amnesiac het volgende:
Het programma van de KPN, kostenbeheersing lijkt mij goed :)
Alt-Ctrl-Del en taak beeindigen.

Niet echt proof dus :)

• TB

TB

pompiedom

Topicstarter
Nou, het gaat met name om mijn zusje (en die heeft geen verstand :P)... Zij heeft er niet zo heel veel verstand van, maar weet bv wel een icoontje aan te klikken in de taakbalk en dan een sessie te verwijderen...
Die van KPN voldoet?

Verwijderd

als je niet zoveel van computers weet dan is de kostenbeheersing van KPN wel goed....andere manier die ik weet om dat proggie te omzeilen is gewoon de map verplaatsen waar ie geinstalleerd is

Verwijderd

Op dinsdag 02 juli 2002 22:02 schreef [Airwolf] het volgende:

[..]

venster openen weer sluiten en ALT F4
mapnaam wijzigen
etc.

maar voor de n00bs een goed proggie om ze te stoppen

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:55

Termy

valt er nog wat te fragge?

ach, pa heeft vroeger ook IKB gebruikt en ja duh dat kon ik makkelijk naaien. tis alleen jammer dat hij ook via de provider (planet) exact kon zien wanneer en hoe lang ik online was. kortom, als er iets niet klopte was ik gruwelijk en pijnlijk de lul in de zin van ga maar eens een maand niet op internet. en een pw veranderen kraak je niet ff.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Verwijderd

Op woensdag 03 juli 2002 12:23 schreef Termy het volgende:
ach, pa heeft vroeger ook IKB gebruikt en ja duh dat kon ik makkelijk naaien. tis alleen jammer dat hij ook via de provider (planet) exact kon zien wanneer en hoe lang ik online was. kortom, als er iets niet klopte was ik gruwelijk en pijnlijk de lul in de zin van ga maar eens een maand niet op internet. en een pw veranderen kraak je niet ff.
Ik zal mijn neef is vragen waar dat wordt opgeslagen. als hij dat niet weet weet niemand het hij is een van de makers.

• TB

TB

pompiedom

Topicstarter
Hmmmmz, heb XP dus dat progje van KPN werkt niet :(
Andere tips?

Verwijderd

Op dinsdag 02 juli 2002 22:02 schreef [Airwolf] het volgende:

[..]

of ff wat bestandjes readonly maken.

Verwijderd

Ja ik heb hetzelde probleem geen progje voor xp die van kpn is wel fijn maar jka helaas niet met xp :?

• TB

TB

pompiedom

Topicstarter
Zijn er geen andere progjes?

Verwijderd

Probeer een Kostenbeheersing maar dan met Compatibiliteitsmodus Win 95 en verder? Werkt ie dan wel?
Pagina: 1