Toon posts:

Annihilator pro problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds enige tijd bezit ik een Asus K7V Mobo met 192MB geheugen, CL Annihilator Pro Geforce kaart, draaiende Windows ME.
Nu heb ik echter een probleem met de drivers van de Geforce kaart: de bijgeleverde drivers van Creative werken, maar als ik de Nvidia reference 6.31 driver of de nieuwere Creative spullen wil installeren krijg ik alleen maar een zwart scherm met cursor in de linker bovenhoek en start Windows compleet niet meer op (oude drivers zijn eerst uninstalled).
Zou dit aan Win ME kunnen liggen ? Moet ik eerst de Via 4in1 set installeren ? Is het een instelling in de Bios (heb nu versie 1007).
Verder: ondanks uninstall vooraf krijg je nog steeds een lijst te zien met de voorgaande pogingen te zien als ik een lijst met compatible hardware opvraag tijden installatie. Hoe is dat weg te krijgen (lijkt mij iets in registry)?

Aangezien zich hier veel wijze mannen bevinden, hoop ik dat er iemeand een oplossing voor heeft.

Greetingz,

Mate

Verwijderd

Nee volgens mij is dit een probleem van de Ann. pro ik heb er namelijk ook last. Of had eigenlijk want in w2k doen de 5.XX en 6.XX drivers het wel goed bij mij.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb lang zitten twijfelen of ik W2K erop zou zetten, maar aangezien het een spelletjesdoos is schijnt dat niet zo verstandig te zijn. Vandaar ME.

Mate