Deus Ex kom weer niet verder

Pagina: 1
Acties:

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:55
ja ik weet het is een oud spel maar t is nog zo verdomd goed..
ik zit vast op t volgende punt..
ik moet die illuminatie gast contacten van Tracer tong..
dus je vliegt met jock naar hells kitchen, daar naar binnen bij die underground bar.
ff praten met een gast daar en hij zegt dat je naar osgoods en sons moet.. maar ik kan daar niet naartoe

in missie 2 ging je via de tunnel ernaar toe maar die tunnel zit nu dicht en ik kan geen andere weg vinden..

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Als ik het goed heriner (zal wel niet geheugen is slecht ;) ) kun je door een raam naar binnen maar dat raam is van een kelder ruimte dus is laag en zat volgens mij een beetje verstopt dus goed kijken. (maar nogmaals kan goed zijn dat ik het helemaal mis heb is 2 jaar geleden of zo dat ik dat spel gespeeld heb :D

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/26151.html
Staan volgens mij genoeg walkthroughs op (ben helaas geen Deus Ex-speler, dus ik kan je niet verder helpen).

• LordMithril
Op dinsdag 02 juli 2002 20:30 schreef Maverick-X het volgende:
Als ik het goed heriner (zal wel niet geheugen is slecht ;) ) kun je door een raam naar binnen maar dat raam is van een kelder ruimte dus is laag en zat volgens mij een beetje verstopt dus goed kijken. (maar nogmaals kan goed zijn dat ik het helemaal mis heb is 2 jaar geleden of zo dat ik dat spel gespeeld heb :D
tis voor mij ook 2 jaar geleden maar toen kon ik t ook al niet vinden ;(

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Idd. Er zit ergens links een kelderraampje waar je naar binnen kan. Stond wel duidelijk in een walktrough dacht ik. Te vinden op gamefaq.com.

• LordMithril
never mind heb em al.. het is gewoon in het zelfde level stukje |:( alleen in een donker hoeje waar je nooit van je leven kijkt...

kortom
slotje

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Idd :)

Ik liep er "per ongeluk" tegenaan.

Ik vonnet wel een masterspel. Was tot de cathedraal gekomen, toen had ik geen zin meer :).

Heb vaak last van dat verschijsel :) Een game voor 3/4 uitspelen, dan een nieuw spel gaan spelen en nooit meer naar die andere omkijken. Is erg vervelend.

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-01 09:39
[off-topic]
Deus Ex ruleerd(e) de pan uit
Kan niet w88 op numero 2
[/off-topic]

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-01 15:21
Hmm, ik ben er ook nog mee bezig :) zit nu net in Hong Kong.

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:58
DE is een meesterlijk spel!
Ik zit nu (ook) in Hong Kong en ik heb in totaal nog maar 4 mensen gedood :)

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-12-2025
Op dinsdag 02 juli 2002 20:28 schreef Lord_Mithril het volgende:
ja ik weet het is een oud spel maar t is nog zo verdomd goed..
ik zit vast op t volgende punt..
ik moet die illuminatie gast contacten van Tracer tong..
dus je vliegt met jock naar hells kitchen, daar naar binnen bij die underground bar.
ff praten met een gast daar en hij zegt dat je naar osgoods en sons moet.. maar ik kan daar niet naartoe

in missie 2 ging je via de tunnel ernaar toe maar die tunnel zit nu dicht en ik kan geen andere weg vinden..
je bedoelt stanton dowd. Osgoods and sons is afgebrand geloof ik. Je moet gewoon via de voorkant naar binnen gaan en daarna links en in een donker hoekje kun je hem vinden.
Pagina: 1