Toon posts:

niet weten een gevolg van een slotje?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In de volgende topic: [topic=540627/1] zegt Cutter dat hij niet weet waar deze topic hoort en dus maar dicht gooit?

Waarom is dat zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

[topic=540657/1/100]

Lutjebroek heeft inmiddels een nieuw topic geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-10 21:12
Op dinsdag 02 juli 2002 20:22 schreef wired het volgende:
In de volgende topic: [topic=540627/1] zegt Cutter dat hij niet weet waar deze topic hoort en dus maar dicht gooit?

Waarom is dat zo?
Het is de topicstarter die moet weten waar hij zijn topic opent. Cutter hoeft het niet voor de topicstarter uit te zoeken, en mag dus een slotje plaatsen. De topicstarter moet het maar in het goede forum openen.

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Als cutter niet weet waar dat topic hoort, dan moet ie er met z'n poten vanaf blijven en een meer ervaren collega om hulp vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Cutter weet gewoon zelf niet waar het hoort, de topicstarter denkt dat het in dat forum hoort... waarom dan zo'n intressant wordende topic dichtgooien?

Dan kan hij 'em toch verplaatsen, nu begint de topicstarter gewoon weer een topic en dat lijkt me echt forum vervuiling.
De moderator weet het niet en gooit de topic dus dicht :?

Ik heb geld maar weet niet waar ik het aan uit wilt geven dus gooi ik het maar weg. Is niet een voorbeeld maar om duidelijk te maken dat ik het een beetje onzinnig vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Op dinsdag 02 juli 2002 20:30 schreef strlen het volgende:
Als cutter niet weet waar dat topic hoort, dan moet ie er met z'n poten vanaf blijven en een meer ervaren collega om hulp vragen.
Eh.. ff rustig tegen Cutter aub.. hij is de mod niet jij dus hij weet wat hij doet..

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Niet online
Nu ook LA topic van topicstarter: [topic=540670]

edit: en dicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 juli 2002 20:31 schreef BrEeZeR het volgende:

[..]

Eh.. ff rustig tegen Cutter aub.. hij is de mod niet jij dus hij weet wat hij doet..
Je hebt gelijk maar maak er alsjeblieft een lekker lezende zin van.
jouw zin kan je echt op meerder manieren lezen: Hij is de mod niet. Jij dus......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Goed, zoals gezegd, zet je thread in het juiste forum! De moderators en admins kunnen threads weliswaar verhuizen als het per ongeluk een keer misgaat, maar we zijn niet je moeder die de rotzooi achter je opruimt. Gewoon goed opletten waar je het neerzet.
FAQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 06-10 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Op dinsdag 02 juli 2002 20:34 schreef wired het volgende:

[..]

Je hebt gelijk maar maak er alsjeblieft een lekker lezende zin van.
jouw zin kan je echt op meerder manieren lezen: Hij is de mod niet. Jij dus......
Klopt, wat ik bedoel te zeggen is : 'Hij is mod en sluit heus niet een topic zonder reden. Als hij niet weet waar het moet hoeft hij niet een andere sectie te zoeken dat had de topicstarter van te voren moeten doen.'

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 juli 2002 20:34 schreef Compubiter het volgende:

[..]

FAQ
Ze ruimen het dus wel op! ze gooien het weg... alleen dan lijkt mij dat je het ook net zogoed in de juiste forum kan plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi geweest zo, de topicstarter heeft een nieuw topic aangemaakt en heeft inmiddels voldoende uitleg gehad hoe nu verder, lijkt me vooralsnog voldoende, anders krijg je dadelijk weer een hoop onnodig gekat heen en weer en dat gaat ten koste van de feestvreugde :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.