Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
PIII 800@804 Mhz
nee dan verdwijnen alle poppen.. dan staan er som's opeens 4 poppen voor je neus als jij achter een muurtje wegrentOp dinsdag 02 juli 2002 20:23 schreef ViperGTS het volgende:
misschien disconnecten ze net als jij op ze schiet
het gebeurt ook maar 1 keer op half uur ofzo.. maar vaak genoeg
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
met een ping van 66Op dinsdag 02 juli 2002 20:55 schreef bAdmuTs het volgende:
serieus antwoord: klinkt als LAG
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
netgraph 3 om dat te controleren.
btw, welke provider heb je?
k, misschien connection problem???? (rode letters rechtsboven in hoek)Op dinsdag 02 juli 2002 20:34 schreef jeuuron het volgende:
mischien iemand een serieus antwoord?
PIII 800@804 Mhz
het is geen lag.. want er verdwijnen opeens 4 tegelijk.. en ik blijf een goede ping houden.. en een lag zie je.. dan lopen ze vaak ineen keer heel hard.. dus geen lagOp dinsdag 02 juli 2002 20:55 schreef bAdmuTs het volgende:
serieus antwoord: klinkt als LAG
ChelloOp dinsdag 02 juli 2002 21:41 schreef ds het volgende:
Misschien heb je last van packet loss
netgraph 3 om dat te controleren.
btw, welke provider heb je?
verder ga ik nu netgraph contoleren ..
OMG, een statshoewahik sta in dan stats dan wel goed.. maar ik wil hoger dan de 4e plaats van de 8000
Anyways, ik had (en meerdere clanmembers met mij) het ook op onze servers. Na het verwijderen van de Metamod was het verdwenen. Is iig serverside een probje en heeft niets met loss/choke/config te maken.
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
een ping hoeft niet zoveel info te verzamelen en te versturen dan een servertje
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Verwijderd
The devil is in the details.
Verwijderd
Volgens mij had hij toen cs helemaal verwijdert en opnieuw geinstaleerd
En? Hielp het?Op woensdag 03 juli 2002 11:09 schreef Ikroelz het volgende:
Ik ken iemand die dit probleem ook eens had
Volgens mij had hij toen cs helemaal verwijdert en opnieuw geinstaleerd
Op woensdag 03 juli 2002 12:34 schreef GTA3 het volgende:
Ik denk dat iedereen new world order is gaan spelen, of misschien zelfs global nogwat spel..
Verwijderd
ping en lag hangen wel een beetje samen, maar het is niet hetzelfde, met een lage ping kan je ook ineens een mega packetloss krijgen en ineens 3 seconden achter lopenOp dinsdag 02 juli 2002 21:28 schreef Metal-Kool4 het volgende:
[..]
met een ping van 66
Is dat in de_vegas, want dat is een buggende mapOp dinsdag 02 juli 2002 20:19 schreef jeuuron het volgende:
ik heb een probleem, vaak als ik wil schieten verdwijnen opeens de mensen van het scherm![]()
Deze vragen heb ik:
Hoe komt dat?
Hoe kan ik het verhelpen?
ik draai winxp pro.
resolutie 1280x960 alles draait vloeiend.
ping van 66 (op mijn server).
geen script's behalve dan buyscript.
iemand een idee? help me plz