Ik heb op het Internet rondgekeken en wat ik tegenkwam was dit "Contrast and brightness, on the other hand, need to be modified, and unfortunately this is necessary each time you switch from an office context to an image context (games or DVD).". Is dit echt zo erg? En is dit opgelost met een goede auto adjust regeling of door gebruik te maken van DVI? Voor zover ik begrijp kan je bij DVI (digitaal) niks instellen.
Hangt af van monitor tot monitor. Die auto adjust dient ervoor om de scherpte en contrast eenmalig optimaal in te stellen. (hij past zich niet aan naargelang de situatie)
En DVI is een manier van aansluiten, heeft niks met de kwaliteit van de monitor te maken.
En DVI is een manier van aansluiten, heeft niks met de kwaliteit van de monitor te maken.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
als je de DVI aansluiting gebruikt, heb je in theorie een beter beeld, omdat het een digitale interface is, in tegenstelling tot de gewone VGA aansluiting, die is analoog
Bedankt voor de reacties. Enkele dingen snap ik nog niet. Auto adjust is alleen nodig als de resolutie veranderd? Hoe werkt dit eigenlijk en waarom is er een adjust nodig?
En klopt het dat als je de monitor via DVI aansluit er geen adjust meer nodig is? Dit is toch vreselijk irritant om iedere keer als je van resolutie veranderd moet adjusten?
Graag dus nog enige uitleg over het adjusten, alvast hartstikke bedankt.
En klopt het dat als je de monitor via DVI aansluit er geen adjust meer nodig is? Dit is toch vreselijk irritant om iedere keer als je van resolutie veranderd moet adjusten?
Graag dus nog enige uitleg over het adjusten, alvast hartstikke bedankt.
Hoe het bij mij zit; Als ik de resolutie in Windows in windows wijzig moet ik wel adjusten maar als ik in een game naar een andere resolutie ga weer niet...
dus dat adjussten is dus heel erg vaag! maar ja zoveel verander ik niet van resolutie...
dus dat adjussten is dus heel erg vaag! maar ja zoveel verander ik niet van resolutie...
Everybody happy??? I soon change that here we go...
Ook naar een games adjust hij (ervan uitgaande dat de game een andere resolutie gebruikt). Echter omdat je die resolutie al eens vaker hebt gebruikt gaat dat adjusten zo snel dat je het vaak niet eens ziet.
Do as I say, don't do as I do.
M.A.W. er zit dus een geheugen in die de instellingen bijhouden?
I.d.d, auto adjust hoef je in principe maar 1x per resolutie te gebruiken. Instellingen worden dan netjes bewaard (zowel mijn Philips als LG TFT schermen doen dat).Op donderdag 04 juli 2002 00:32 schreef TweakerNummer het volgende:
M.A.W. er zit dus een geheugen in die de instellingen bijhouden?
Pagina: 1