Pingflooder, help:(

Pagina: 1
Acties:

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Wat moet je doen als iemand je pingflood?

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:17
PC uitzetten

UNOX: The worst operating system

• StaticZ
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Firewall nemen die geen ping requests aan neemt.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
ip tracen en de provider van de flooder inlichten, veel meer kun je niet doen.

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 02 juli 2002 19:59 schreef SH007 het volgende:
ip tracen en de provider van de flooder inlichten, veel meer kun je niet doen.
Inderdaad als je, je firewall zo configged dat hij geen ping request aanneemt maakt niet bijster veel uit ... de pakketjes komen nog steeds naar je PC en nemen dus bandbreedte in ....

Maar wat is je IP dan .. ;)

Verwijderd

hmmm ip blokken met firewall?

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik geloof dat hij dan ICMP moet blokkeren?

Verwijderd

ZoneAlarm blockt ping request op High Security mode.

www.zonelabs.com

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Op dinsdag 02 juli 2002 20:25 schreef PolarBear het volgende:

[..]

Inderdaad als je, je firewall zo configged dat hij geen ping request aanneemt maakt niet bijster veel uit ... de pakketjes komen nog steeds naar je PC en nemen dus bandbreedte in ....

Maar wat is je IP dan .. ;)
verschil is wel (met een goede firewall, eentje die de pakketjes dropt ipv reject) dat je ze niet ook nog es terugstuurt en dat scheelt wel weer een boel.

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-07 16:55

jep

Een firewall is ook niet alles jongens, zo simpel ligt 't niet. Echo's kun je welliswaar uitzetten, maar 't komt toch wel bij je binnen :)

pics? :

Afbeeldingslocatie: http://stuff.servicez.org/pics/mrtg.png

Ik stond hier dus op om 9 uur, dat scheelde wel, maar niet zo super.. uiteindelijk ;)

• jep

jep

Op woensdag 03 juli 2002 02:13 schreef saviour het volgende:
Ik geloof dat hij dan ICMP moet blokkeren?
Welja, pleur heel ICMP eruit, da's toch overbodig bij de hedendaagse tcp/ip stack :+.

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-07 18:56
ik heb geen firewall, en volgens een test op internet is mijn hele pc dicht (shieldsup heet die test), en heb ook geen last van ping flooders, je kan er ook niet zo heel veel aan doen dus

Verwijderd

denk dat het vooral belangrijk is om je poort 139 dicht te hebben zitten.
ben pas trouwens door een kennis met 100mbit gepingflood, met firewall aan kon ik gewoon blijven inetten hoor, zonder firewall=0,0 dataverkeer mogelijk.

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 11:13

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

mja als iemand je echt goed ping flooded dan kan je niet meer i neten hoor, wat je ook blocked of niet, je hele verbinding slipt dicht.

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Je moet dat vehaal van die Gibson gast is lezen op GRC.com.

Gaat ook over een pingflood. Allemaal uitgeprint en na anderhalf uur was ik klaar met lezen (je moet wat doen in economie les op school :+ )

Je zou als het goed is iets van de tijden van de response van de pakketjes die je binnenkrijgt kunnen verlengen ofzo. Zo zou je er 'iets' minder last van hebben. De SYN en ACK packets enzo :{

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• jep

jep

Op woensdag 03 juli 2002 10:44 schreef _samurai het volgende:
denk dat het vooral belangrijk is om je poort 139 dicht te hebben zitten.
ben pas trouwens door een kennis met 100mbit gepingflood, met firewall aan kon ik gewoon blijven inetten hoor, zonder firewall=0,0 dataverkeer mogelijk.
Wil je dat nog eens testen? Zullen we wedden dat dat niet zo is? Port 139 heeft trouwens niets met pings te maken, geen enkele poort trouwens :).

Ik wil 't best met je proberen, ICQ of msn maar :).

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:15
Een firewall kan geen verkeer stoppen voor je PC, je internetverbinding raakt dus nog steeds overbelast. Maar de echo's uitzetten is al een heel goed idee als je veel meer donwstream dan upstream hebt, helpt in ieder geval een beetje.
Pagina: 1