Ik heb van een klant de vraag gehad of ik zijn volledige webshop kan omzetten in 3d-dingen. Dus van die quicktime-VR gevallen die je kunt ronddraaien en zo. Nu vroeg ik me af: waar máák je dat nou mee? Uiteindelijk vond ik in dit topic uit, dat dit met Quicktime VR Studio gebeurt (best wel dûh jah
). Probleem: Dat is er alleen voor de mac (tenminste, ik kan geen PC-versie in de apple-store vinden).
Dus ik ben aangewezen op andere toepassingen. Een volledige 3d-mesh van elk object maken zie ik niet zitten, daar het een webshop betreft die al enkele honderden artikelen heeft (en nog steeds groeit).
Desondanks toch nog de link die Pelle me gaf, www.vecta3d.com, gechecked, maar die kan dus wel mooi exporten uit Max, maar alleen maar stills/animaties. En aangezien ik geen kaas heb gegeten van flash weet ik niet hoe ik met behulp van wat code een sleep-en-bekijk-het-object-van-alle-kanten-flashfile uit dan honderden frames maak.
Mijn punt is (trommelgeroffel) weet er _iemand_ een ander product dat het zelfde kan als Quicktime VR Studio? Ik heb getracht te zoeken er naar, maar wat voor beschrijving geef je er aan? Ja, quicktime VR. Of 3d product preview. Daar kom je dus uit op óf sites die 3d-programma's verkopen, of webshops die ook zo'n dergelijk iets gebruiken.
Anyone?
[edit]
en dit gaat hem dus duidelijk niet worden... check die voor waarden
Dus ik ben aangewezen op andere toepassingen. Een volledige 3d-mesh van elk object maken zie ik niet zitten, daar het een webshop betreft die al enkele honderden artikelen heeft (en nog steeds groeit).
Desondanks toch nog de link die Pelle me gaf, www.vecta3d.com, gechecked, maar die kan dus wel mooi exporten uit Max, maar alleen maar stills/animaties. En aangezien ik geen kaas heb gegeten van flash weet ik niet hoe ik met behulp van wat code een sleep-en-bekijk-het-object-van-alle-kanten-flashfile uit dan honderden frames maak.
Mijn punt is (trommelgeroffel) weet er _iemand_ een ander product dat het zelfde kan als Quicktime VR Studio? Ik heb getracht te zoeken er naar, maar wat voor beschrijving geef je er aan? Ja, quicktime VR. Of 3d product preview. Daar kom je dus uit op óf sites die 3d-programma's verkopen, of webshops die ook zo'n dergelijk iets gebruiken.
Anyone?
[edit]
en dit gaat hem dus duidelijk niet worden... check die voor waarden
* Wed like to explain our keysystem. When you are going to publish your interactive (3D) animation, you have to pay a key. It doesnt matter how many images you used to make your animation. After your order of the software we make an electronic wallet with 10 keys. If you used these 10 keys and you want to publish more animations, you have to order keys by fax, by phone, by e-mail or in our webshop. The price for 1 key is Euro 15,- and the minimum order is 10 keys.