Ik zat me redelijk hard te irriteren aan het geluid wat mijn PC maakte (dat ding is nog vrij stil; een Antec voeding maakt niet zo heel erg veel lawaai, maar als je er naast zit te studeren toch nog te veel...), dus ik heb de voeding wat aangepast.
Ik heb een intake (dus in de kast, tegen het roostertje van de voeding aan) geplaatst. Die krijgt zijn voeding door die in seriemet de outtake fan te zetten. Daardoor gaan ze dus op halve kracht draaien. Eerlijk is eerlijk, dit is doodstil. Ideaal!
Alleen verplaatsen de twee fannetjes samen denk ik wel een stuk minder lucht.
Nou is mijn vraag of er hier mensen zijn die soortgelijke trucs hebben toegepast en of het op de lange duur geen kwaad kan?
Het zou natuurlijk zonde zijn als ik mijn voeding ermee sloop.
De voeding (300W) moet een P4 2000, een harddisk een CDrom en een brander energie leveren.
Dus mijn vraag: Tricky of geen probleem?
ThX!
Ik heb een intake (dus in de kast, tegen het roostertje van de voeding aan) geplaatst. Die krijgt zijn voeding door die in seriemet de outtake fan te zetten. Daardoor gaan ze dus op halve kracht draaien. Eerlijk is eerlijk, dit is doodstil. Ideaal!
Alleen verplaatsen de twee fannetjes samen denk ik wel een stuk minder lucht.
Nou is mijn vraag of er hier mensen zijn die soortgelijke trucs hebben toegepast en of het op de lange duur geen kwaad kan?
Het zou natuurlijk zonde zijn als ik mijn voeding ermee sloop.
De voeding (300W) moet een P4 2000, een harddisk een CDrom en een brander energie leveren.
Dus mijn vraag: Tricky of geen probleem?
ThX!