De Officiële UT 2003 FAQ!

Pagina: 1
Acties:
  • 617 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-05 16:36
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/mrherman/UT2003logo.jpg

FAQ over de game zelf:
Waar kan ik de beta downloaden? En de crack, en de Multiplayer fix?
Helaas, dat kunnen we je hier niet vertellen, zie de FAQ.
Zoek gewoon goed op het internet, KaZaA en dergelijke, nieuwsgroepen, dan vind je hem vanzelf wel :+
Als je het toch vraagt (ook al is het om via IRC, e-mail, ICQ te ontvangen), zal je beloond worden met een Officiële Waarschuwing!

Hoe neem ik een screenshot?
Druk op F12 op het moment dat je een screenshot wilt. De screenshots worden bewaard in je UT2003\System map.
Ze worden standaard bewaard als .BMP bestanden. Deze zijn erg groot, zéér modem onvriendelijk dus. Gebruik Paint of een ander programma om ze als een JPG/JPEG te bewaren, en ze daarna te uploaden.

Ik heb onzettende 1337 screens, maar geen webspace!
Er is hier gratis webspace te verkrijgen:
The Forum Is Down
Netfirms
Je kan natuurlijk ook de webspace die je van je provider heb gekregen gebruiken.
Ga A.U.B niet op Tripod, Angelfire of GeoCities hosten, want die staan het downloaden van plaatjes van andere sites (GoT dus) NIET toe. Dan zitten wij dus met een rood kruisje :(

OK, plaatjes ge-upload als JPG, maar hoe post ik ze hier?
Gebruik dit stukje UBB code:
code:
1
2
[url="http://www.provider.landcode/user/plaatje.jpg"]
[img=500,400]http://www.provider.landcode/user/plaatje.jpg[/img][/url]

Zo wordt alles netje in een thumbnail geplaatst, zodat de lay-out een beetje intact blijft. Ook zijn ze aanklikbaar zodat je het origineel kan bekijken.

Als ik een game start, kan ik alleen maar in Spectator Mode rondvliegen!
Je moet in het UT2003 naar Settings gaan, Controls, Weapons, General aan daar Fire aan een knop binden (Linker muisknop). Druk dan op Fire om de game te joinen.
Als je een MultiPlayer game speelt, ga dan in het UT2003 hoofdmenu naar de Player instellingen en zet daar Spectator mode uit.

Hoe kan ik mijn FPS (Frames Per Second) zien?
Druk op TAB, een klein console regeltje opent zich links-onderin het scherm, tik daar stat fps in en druk op ENTER.

Hoe join ik een MultiPlayer game?
Je hebt allereerst de MultiPlayer fix nodig. En nee, we weten niet waar die te vinden is.
Druk weer op TAB en tik open xxx.xxx.xxx.xxx in, vervang xxx.xxx.xxx.xxx door het IP adres van de server.

Waar staat een lijstje van vette online servers?
-=!ME!=- heeft een UT2003 server tracker gemaakt.

Als ik de game opstart krijg ik de volgende error: Can't find file for package 'ALAudio'
Je hebt dan tijdens de installatie OpenAL niet geïnstalleerd, dat is een EAX programma/plugin van Creative, en nodig om te spelen.
Ga op je UT2003 CD/uitgepakte bestanden op harde schijf, open de map OpenAL, start daar OpenALwEAX.exe om OpenAL alsnog te installeren.

Als je het nu nog niet weet:
Kijk dan bij alle delen van het grote UT2003 topic, en probeer ook de search.

De grote UT2003 topic delen:
-[Het grote Unreal Tournament 2003 topic deel 3]-
-[Het grote Unreal Tournament 2003 topic deel 2]-
-[Het grote Unreal Tournament 2003 topic]-

Credits:
Databeest en Novah voor het maken van de UT2003 topics.
-=!ME!=- voor het maken van de UT2003 server tracker, en iedereen die daar zijn server heeft staan.
De moddereters: IceStorm, ItSnows en The Will voor het onderhouden van de Spielerij.
Iedereen die post in de UT2003 topics.
En de mensen die ik vergeten heb.

FAQ build 9257608431

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29349

dicht :)

Dit topic is gesloten.