[ACCES] losstaande applicatie

Pagina: 1
Acties:

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-07 17:23

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Ik heb een applicatie gemaakt in Acces en nu wil ik deze graag legaal draaien op een andere PC. Bestaat er een programma waarmee mdb's gedraaid kunnen worden ? dus puur uitvoeren, niet debuggen

-- Altijd blijven prutsen --

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-02 13:46

ATS

Het enige programma waarmee 'mdb's gedraaid kunnen worden' is Access zelf. Je kan wel het Devellopers pack kopen en de database 'compileren' naar een uitvoerbaar bestand.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• VonAalscht
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 16:18

VonAalscht

Raaaar

Zit in de laatste versie van Office XP (dus Access XP) niet zo'n functie dat je er een compleet programma omheen breidt ? Maar misschien is dat ook alleen voor een aantal vastgestelde db's zeg maar, misschien kun je er mee knutselen.....

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Het gaat hier om Acces 2000,
die heb ik namelijk legaal aangeschaft.
Nu vraag ik me dus af hoe ik die Developers Edition aan de haak ga slaan.

• Phenomenon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-04 13:18
http://www.microsoft.com/office/techinfo/development/default.asp

Office developper kan je op veel plekken kopen,moet je gewoon ff op internet zoeken.

Het is trouwens niet zo dat je er een exe van maakt of iets dergelijks het blijft gewoon een mdb er wordt alleen een runtime versie van access meegeleverd. En die wordt alleen geinstalleerd als er nog geen office op die pc staat.

Met de developpers tools, mag je evenveel uitleveren zoals je zelf wilt, en je krijgt er de msdn bij en allemaal controls etc.

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
tnx

Pagina: 1