WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf,BYD Seal AWD, ESS: Deye 6K-SG03LP1, 2xLuyuan, 32kWh
Heb ik ook met mijn ATI kaart.
Dus zodra ik mijn tv aansluit, pas beeld op mijn tv,
zodra ik opnieuw gestart ben.
Tevens wordt dan de refreshrate van mijn monitor terug gezet
naar dezelfde refreshrate als een standaard tv (PAL-50Hz).
Mijn resolutie gaat trouwens ook terug naar 800*600.
Op zich heb ik er niet zo'n last van.
Meestal gebruik ik die tv uitgang alleen
als ik even een divx wil kijken,
en dan gebruik ik mijn monitor toch niet.
Die uitgangen hangen indirect aan elkaar,
en tv is nu eenmaal een vaste resolutie en refreshrate,
dus dan gaat die monitor uitgang mee.
Dus zodra ik mijn tv aansluit, pas beeld op mijn tv,
zodra ik opnieuw gestart ben.
Tevens wordt dan de refreshrate van mijn monitor terug gezet
naar dezelfde refreshrate als een standaard tv (PAL-50Hz).
Mijn resolutie gaat trouwens ook terug naar 800*600.
Op zich heb ik er niet zo'n last van.
Meestal gebruik ik die tv uitgang alleen
als ik even een divx wil kijken,
en dan gebruik ik mijn monitor toch niet.
Die uitgangen hangen indirect aan elkaar,
en tv is nu eenmaal een vaste resolutie en refreshrate,
dus dan gaat die monitor uitgang mee.
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
de matrox heeft toch gewoon dvdmax ?
ik hoef allen maar dit in te schakelen, mijn tv aan te sluiten en ik kan mijn tv-out gebruiken
ik hoef allen maar dit in te schakelen, mijn tv aan te sluiten en ik kan mijn tv-out gebruiken
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Ik heb zelf een G450DH in een van m'n bakken zitten. Matrox heeft een proggie bij de drivers gestopt genaamd Powerdesk. En daar kun je volgens mij (weet het niet meer zeker) dat soort dingen mee regelen. Nieuwste drivers zijn te vinden op de matrox site
filmpjes kijk ik altijd met dvdmax, elke keer fullscreen en met ondertitels, alleen doet ie het soms boven de 1024x768 niet.
Dat DVDmaxx doet het echter alleen als ik de tv op dat kanaal heb ingesteld en vervolgens opnieuw heb opgestart en dat is irritant.
Heeft iemand daar een oplossing voor?
Heeft iemand daar een oplossing voor?
WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf,BYD Seal AWD, ESS: Deye 6K-SG03LP1, 2xLuyuan, 32kWh
als je een toetscombo insteld dan kun je em gewoon tijdens je windows sessie aanzetten
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Verwijderd
Je DVDMAX aanzetten dmv:
start -> uitvoeren -> c:\windows\system32\pdesk\pdeskcmd.exe /DVDMAX:ON
of uitzetten dmv:
start -> uitvoeren -> c:\windows\system32\pdesk\pdeskcmd.exe /DVDMAX:OFF
Het slimste is een (windows) snelkoppeling te maken, waarmee je de verschillende resoluties en kleurdieptes snel kan wijzigen.
start -> uitvoeren -> c:\windows\system32\pdesk\pdeskcmd.exe /DVDMAX:ON
of uitzetten dmv:
start -> uitvoeren -> c:\windows\system32\pdesk\pdeskcmd.exe /DVDMAX:OFF
Het slimste is een (windows) snelkoppeling te maken, waarmee je de verschillende resoluties en kleurdieptes snel kan wijzigen.
Verwijderd
De autodetectie in de driver uitzetten, of een Videorecorder aansluiten in plaats van de TV. Alleen krijg je met die VCR dan weer de macro beveilifing met afspelen van een DVD, en dus een slecht beeld. Met een DivX filmpje gaat het wel goed.
Een videorecorder houdt meestal de ingang actief als hij op standby staat namelijk.
Een videorecorder houdt meestal de ingang actief als hij op standby staat namelijk.
Pagina: 1