Mijn broer woont net buiten de bebouwde kom, hij wil breedband internet(chello) maar omdat hij net buiten de bebouwdekom woont is er geen kabelaansluiting bij zijn huis. Mijn moeder(en dus ook van hem
) woont op nog geen 400 meter van hem af(hemelsbreed), en daar is wel een kabel aansluiting. De huizen zijn zo te zien, er zit misschien 1 boom tussen.
Nu hadden we het volgende in gedachte:
-Mijn broer neemt een chello abo op ons moeder haar naam.
-Hij koopt een draadloos netwerk met buiten antenne's voor op de daken.
Nu wil hij dus via dit draadloos netwerk internetten, het gaat dus puur om het internetten, bij mijn moeder staat geen pc voor haar eigen gebruik.
Nu had ik begrepen uit de diverse topics hier dat die afstand wel te overbruggen valt met het juiste draadloos netwerk, echter zijn vraag is nu hoe presteert zo'n draadloos netwerk met gamen?
Hem gaat het voornamelijk om 3 dingen:
- De ping tijden voor online gaming
- Redelijke download snelheden(hij heeft nu nog isdn)
- Vaste kosten per maand voor internet
Kun je wel "gamen" qua prestatie met een draadloos netwerk?
Het gaat vooral om FPS games zoals MOHAA/CS/UT enz.
PS.
Hij heeft geen alternatieven om een breedband aansluiting anders te krijgen, er is geen adsl leverbaar alleen chello.
Nu hadden we het volgende in gedachte:
-Mijn broer neemt een chello abo op ons moeder haar naam.
-Hij koopt een draadloos netwerk met buiten antenne's voor op de daken.
Nu wil hij dus via dit draadloos netwerk internetten, het gaat dus puur om het internetten, bij mijn moeder staat geen pc voor haar eigen gebruik.
Nu had ik begrepen uit de diverse topics hier dat die afstand wel te overbruggen valt met het juiste draadloos netwerk, echter zijn vraag is nu hoe presteert zo'n draadloos netwerk met gamen?
Hem gaat het voornamelijk om 3 dingen:
- De ping tijden voor online gaming
- Redelijke download snelheden(hij heeft nu nog isdn)
- Vaste kosten per maand voor internet
Kun je wel "gamen" qua prestatie met een draadloos netwerk?
Het gaat vooral om FPS games zoals MOHAA/CS/UT enz.
PS.
Hij heeft geen alternatieven om een breedband aansluiting anders te krijgen, er is geen adsl leverbaar alleen chello.