Toon posts:

Gameboy Cassette 102 Games

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan me helpen aan een adres waar ik een Gameboy Cassette met 102 kan kopen. Vaak op beurs te krijgen maar die zijn er pas na de vakantie weer. Mijn zoontje is 15 juli jarig en ik wil hem voor zijn verjaardag zo'n cassette geven waar o.a. alle Pokemon games op stonden. Wie kan me helpen?

• stormblade32
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07-2014

stormblade32

_-"Stormblade"-_

wat ik mij kan heringeren van zulke spellen is dat ze vaak niet de moeite waard zijn.

Vaak is het zoiets als tetris op level 1 en tetris op level 2 enz. en iedere keer is het een nieuw spel volgens de makers.

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
nee de cassettes die de topicstarter bedoelt zijn er wel degelijk met allemaal A spellen. Alleen of ze legaal zijn is een 2e...

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Verwijderd

Topicstarter
Ok, of ze legaal zijn weet ik ook niet :) maar ze zijn te krijgen ... daarom wie weet een adres?

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
dat mag hier niet... maar probeer is op marktplaats/ebay

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Zijn idd niet legaal.. Vergelijkbaar met Crazy Bytes ofzo.. Zwarte markt (Beverwijk) hebben ze ze iig in overvloed.. (neem aan dat je die bedoelt tenminste, sommige met alle mario's erop, of alle pokemons etc.. ook met 100+ games)

Dus als het niet al te ver weg is (Geen idéé waar Kootwijkerbroek ligt ;)) zou ik daar gewoon ff gaan kijken..

Verwijderd

Topicstarter
Ok, Beverwijk. Enig idee waar ongeveer te zoeken. Ik kom hier nl. wel vaker maar nooit gezien.

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Op dinsdag 02 juli 2002 17:20 schreef Neetje het volgende:
Ok, Beverwijk. Enig idee waar ongeveer te zoeken. Ik kom hier nl. wel vaker maar nooit gezien.
Hal 1 als je tegenover de Mac binnengaat ongeveer de 3e rij kraampjes links op de hoek (vlak bij al die luchtjes tegen de zijkant) zit een standje die die dingen wel heeft.. Verder in hal 4 ofzo (iig als je van buiten weer naar binnen gaat, laatste betaalde hal) beetje in het midden zit een grote kraam met alleen maar (2e hands) gameboy en console spullen, daar hebben ze ze ook wel veel.. En verder vast nog wel meer, ik zie dingen daar altijd zoveel...

Moeilijk uit te leggen :)

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

Op dinsdag 02 juli 2002 17:20 schreef Neetje het volgende:
in hal 5 (betaalde hal) is een standje dat pokemon kaarten en dbz poppen verkoopt..
daar hebben zo ook heel veel mulitcassttes (gba's zijn er 85euro!)

This space is occupied

Pagina: 1