Aanstaande zaterdag ga ik naar Sensation en wil ik graag de hele nacht opnemen (thuis).
Ik ben al een tijdje aan het proberen maar ik kon nog geen ideale oplossing vinden. Veel programma's kunnen óf niet op bepaalde tijd opnemen, of sluiten sessies niet netjes op elkaar aan. Tot nu toe heb ik het aardigste resultaat nog met Messer bereikt.
Vannacht heb ik 13,5 uur (zo lang wordt Sensation uitgezonden) non-stop opgenomen naar een WAV bestand; totaal 8 GB (ik gebruik NTFS + WinXP). Het lukt me echter niet om
- te encoderen naar MP3 (LameEnc begint na 80% telkens overnieuw)
- te openen in Winamp (Winamp herkent de boel niet)
- te openen in CoolEdit (ziet maar 6,75 uur van de 13,5)
- te openen in Wavelab (die loopt altijd vast bij mij)
Wat moet ik hiermee nou doen? Ik wil eigenlijk het liefste die 13,5 uur opnemen zonder onderbrekingen. Iemand suggesties?
Ik ben al een tijdje aan het proberen maar ik kon nog geen ideale oplossing vinden. Veel programma's kunnen óf niet op bepaalde tijd opnemen, of sluiten sessies niet netjes op elkaar aan. Tot nu toe heb ik het aardigste resultaat nog met Messer bereikt.
Vannacht heb ik 13,5 uur (zo lang wordt Sensation uitgezonden) non-stop opgenomen naar een WAV bestand; totaal 8 GB (ik gebruik NTFS + WinXP). Het lukt me echter niet om
- te encoderen naar MP3 (LameEnc begint na 80% telkens overnieuw)
- te openen in Winamp (Winamp herkent de boel niet)
- te openen in CoolEdit (ziet maar 6,75 uur van de 13,5)
- te openen in Wavelab (die loopt altijd vast bij mij)
Wat moet ik hiermee nou doen? Ik wil eigenlijk het liefste die 13,5 uur opnemen zonder onderbrekingen. Iemand suggesties?