ik heb regelmatig dat mijn gloednieuwe PC vastslaat of uitzichzelf reset. heb echt geen flauw idee waar het aan zou kunnen liggen; WinXP is al 2x opnieuw geïnstalleerd geweest dus dat is het niet. Het geheugen is wél in de tussentijd vervangen (van PC2100 naar PC2700).
ik krijg de melding:
Het systeem is hersteld van een ernstige fout.
(na overnieuw opstarten)
met het volgende foutrapport:
Ik kan er nix mee.. ben benieuwd of iemand een idee heeft.
-toevoeging-
specs staan in m'n sig..
het vastslaan komt gek genoeg alleen voor als ik bezig ben in Windows.. in Verkenner, Internet Explorer, Outlook, Windows Commander, e.d. Niet in spellen.
Wat ook zo is, is dat mijn HD afspint alsof mijn PC uitgaat zodra de vastloper voorkomt. Als de PC dan in de reboot bij het BIOS komt spint ie weer op net als ie een koude start maakt!
ik krijg de melding:
Het systeem is hersteld van een ernstige fout.
(na overnieuw opstarten)
met het volgende foutrapport:
code:
1
2
| BCCode : 1000008e BCP1 : C0000005 BCP2 : BF998DD5 BCP3 : F3EEC5D8 BCP4 : 00000000 OSVer : 5_1_2600 SP : 0_0 Product : 256_1 |
Ik kan er nix mee.. ben benieuwd of iemand een idee heeft.
-toevoeging-
specs staan in m'n sig..
het vastslaan komt gek genoeg alleen voor als ik bezig ben in Windows.. in Verkenner, Internet Explorer, Outlook, Windows Commander, e.d. Niet in spellen.
Wat ook zo is, is dat mijn HD afspint alsof mijn PC uitgaat zodra de vastloper voorkomt. Als de PC dan in de reboot bij het BIOS komt spint ie weer op net als ie een koude start maakt!
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13