Dell Geforce 2 GTS op Aus A7V333 ?

Pagina: 1
Acties:

• Talon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:52

Talon

Booooom !

Topicstarter
Waar ik niet uit kom :
Ik heb een Geforce 2 GTS (Pro ?) uit een Dell gehaald en die draait prima op mijn Abit Bp6.
Maar nu is mijn volgende upgrade een Asus A7V333 en wil ik die kaart daar ook gebruiken.
Helaas wordt ik niet veel wijzer van de verschillende voltage's.
Agp voltage 1,5 of 3,3 V ?
Op de website van Dell kan ik die betreffende kaart niet vinden en op de website van Asus kan ik niet vinden welk voltage de A7V333 ondersteund.
Somebody to my rescue ?

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 22:25

Glorificationer426

come we hero rush yes?

kan je gewoon gebruiken die kaart op een ander moederbord, neem ik aan. Zou raar zijn als het niet zo was, volgens mij hoef je je weinig zorgen te maken

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

In de meeste gevallen zou het gewoon moeten werken ... als het niet werk kan je voltage de schuld geven ;)

Nee dat is wel iets waar je op moet letten die voltages. Maar speelt pas vanaf geforce 4 meen ik.

Verwijderd

De Asus A7V333 ondersteunt zowel mijn oude GF2 (agp 2x) als mijn nieuwe GF4 (agp 4x) kaarten. Die stelt automatisch aan de voltage van de videokaart. Goed mobo, erg stabiel, ook met overclocken van zowel de FSB als de videokaart.

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-08 22:19

Mentalist

[avdD]

Hier had ik pas geleden nog wat over gepost...

Als de AGP sleuf van het mobo geen plek heeft om inkepingen op te vullen kan het mobo ook beide voltages aan...

edit:
Foutje@url...ben moe

Verstuurd vanaf mijn Computer®