dat had je beter ff in dat topic kunnen zetten 
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/533395/
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/533395/
Ik kan op mijn school 15 p3-800's en nog wat k6-2'tjes krijgen (dankzij mijn
informatica leraar).
Ik heb ooit eens gelezen dat je via kennisnet dus wel kan flushen, weet iemand ook nog welke info je dan moet invullen?
Ik heb ooit eens gelezen dat je via kennisnet dus wel kan flushen, weet iemand ook nog welke info je dan moet invullen?
welk project en use the search.Op dinsdag 02 juli 2002 16:51 schreef Tweakertje het volgende:
Ik kan op mijn school 15 p3-800's en nog wat k6-2'tjes krijgen (dankzij mijninformatica leraar).
[topic=159759/1/100]
[topic=102267/1/100]
[topic=87081/1/100]
Punt 1: Heeft niets met dit topic te maken.
Punt 2: Gebruik de search en Kennisnet en je krijgt tientallen hits
Punt 3: SLOTJÛH
Punt 2: Gebruik de search en Kennisnet en je krijgt tientallen hits
Punt 3: SLOTJÛH
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
even een zoek tocht naar kennisnet hopla.Op dinsdag 02 juli 2002 16:51 schreef Tweakertje het volgende:
Ik kan op mijn school 15 p3-800's en nog wat k6-2'tjes krijgen (dankzij mijninformatica leraar).
maar het is niet makkelijk om te doen geloof ik.
succes. en anders maar manueel of via een proxy.
die pc's kunnen we wel gebruiken bij eccpOp dinsdag 02 juli 2002 16:51 schreef Tweakertje het volgende:
desnoods moet je ff sneakernetten
ik weet niet hoe je door kennisnet heen komt .... (alleeen staat dit beteje raar in deze thread maar goed)
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Mm, hoe heb ik hem nu hier in godsnaam in gekregen? Dacht toch echt dat ik hem hier had gepost [topic=540000/1/25]
Excuses aan topicstarter iig
Excuses aan topicstarter iig
Pagina: 1