Onkyo DV-S555 / DV-S757

Pagina: 1
Acties:
  • 397 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04-2025
(jarig!)
Heeft iemand al 1 van deze nieuw onkyo dvdspelers?
Is het een aanrader?
Ik heb de 555 op het oog (speelt ook mp3), en wil 'm gebruiken met mijn TX DS 595 receiver.

de 757 heeft meerdere functies maar is ook bijna 3x zo duur

de goedkoopste 555 die ik vond op het net is : 385,00 EUR (!) heel goedkoop vergeleken met andere winkels/bedrijven.

Verwijderd

Oknyo is goed spul!

Verwijderd

Ik heb ze vergeleken, en heb zelf de S555 gekocht.. DVD-A is leuk, maar zolang het niet doorbreekt heb ik er vrij weinig aan.

Hij levert een IETS scherper beeld, maar dat van de 555 is al werkelijk subliem, 10x beter dan bij onze marantz beneden. Via RGB is het echt niet te geloven zo scherp.

Ik geloof dat die 757 ook nog een ingebouwde decoder had voor DD ofzo, maar ik neem aan dat die op je receiver zit..

En dan de prijs :'( die 555 is al prijzig maar de 757 is niet te betalen, voor mij dan. Ik zou gewoon voor de 555 gaan, tenzij je al die extra's gaat gebruiken...

Ik heb hier combi van de 555 met een TXDS595 amp staan. Vertrouw me. Beeld en geluid beiden zwaar subliem.

edit: Je hebt dezelfde amp als mij, gefeli :+

• DasHMauL
(jarig!)
Op dinsdag 02 juli 2002 16:10 schreef neographikal het volgende:
"..."
Neo, hoe lang heb je die speler al en mag ik vragen wat jij er voor betaald hebt?
Verder moét ik 'm regio vrij hebben omdat ik veel R1 dvd's en een handjevol R2's heb.

Heb nu een combinatie van een Pioneer DV505 (codefree, no DTS) en, je gelooft het niet, een xbox (regio 2 mét dts).
kan dus mijn r1 dts dvd's nog niet luisteren :(

Ik ben tevreden met de TXDS595; ik lees jij ook.
Je moet m wel testen met een goeie dvd om m te laten loeien. The haunting, fight club en the eagles zijn wat dat betreft mijn fav. 'test discs'

edit:

oh, en u571 natuurlijk :)

Verwijderd

Heb em nu 2-3 maanden en heb er 530 euro voor betaald.

U571 zeer zeker! hherlijk, maar Star Wars slaat alles :P

Ik heb hem zelf niet regiovrij en weet ook niet hoe het moet. Ik zal er eens naar gaan zoeken, ik wil nl. final fantasy uit amerika laten komen :)

• Daylight
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08-2025
Op dinsdag 02 juli 2002 15:56 schreef DasHMauL het volgende:

de goedkoopste 555 die ik vond op het net is : 385,00 EUR (!) heel goedkoop vergeleken met andere winkels/bedrijven.
Waar is dat dan?
Ik wil namenlijk ook deze speler kopen.
En kwam niet beneden €510,-

• DasHMauL
(jarig!)
Op woensdag 17 juli 2002 09:11 schreef Daylight het volgende:

[..]

Waar is dat dan?
Ik wil namenlijk ook deze speler kopen.
En kwam niet beneden €510,-
Dat is bij www.hificomponents.de
Via mail moet je dan een prijsgave opvragen
Zij leveren onder rembours naar nederland.

* DasHMauL heeft trouwens voor een codefree Pioneer DV350s gekozen, vanwege het moeilijk verkrijgbaar zijn van nieuwe codefree Onkyo's!

• Daylight
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08-2025
Op woensdag 17 juli 2002 09:30 schreef DasHMauL het volgende:

[..]

* DasHMauL heeft trouwens voor een codefree Pioneer DV350s gekozen, vanwege het moeilijk verkrijgbaar zijn van nieuwe codefree Onkyo's!
Zijn die dan leverbaar? kant en klare regiovrije spelers van Onkyo?
Die kun je toch alleen regio vrij laten maken?
En weet je ook hoe het zit met de garantie bij dat bedrijf?

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

[beetje erg offtopic]

Ken iemand mij hier toevallig iets vertellen of heeft ervaringen met de onkyo TX-SV414Pro en/of onkyo ASV-640?!

[/beetje erg offtopic]

Verwijderd

Ik heb de 555 en ben erg tevreden.
Heb 'm bij http://go.to/eurohopper vandaan voor 510 euro.
Zowel beeld als geluid is perfect! (i.c.m. mijn TX-SR500 receiver, ook van Onkyo natuurlijk!) 8-)

Verwijderd

Op woensdag 17 juli 2002 18:50 schreef PWA het volgende:
[beetje erg offtopic]

Ken iemand mij hier toevallig iets vertellen of heeft ervaringen met de onkyo TX-SV414Pro en/of onkyo ASV-640?!

[/beetje erg offtopic]
Prima dpl versterkertje met prima onkyo klankkarakter. Het is de voor voor voor voorloper van de txds454
Pagina: 1