[W&G] Tranperante PSD's in InDesign

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nose
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-04-2018

nose

size matters

Topicstarter
Waarom is dit topic opeens dicht? Wat is dat voor onzin? Komt een of andere klote mij een beetje betichten van niks doen, en topic is opeens dicht. Terwijl Cheatah er tenminste wel serieus op reageert. Wat is dit?!

P R N D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-10 00:57
Move SM > LA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Hallo, denk je dat ik hier uit mn neus zit te vreten ofzo?
als je zo reargeert op een modje in je eigen topic, vind je het dan raar dat ie dichtgaat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-10 00:57
Ik zou eerst je taalgebruik eens aanpassen alvorens te gaan schreeuwen. En een "één of andere klote" is lichtelijk overtrokken tegenover iemand die hier al wat langer zit dan jij, en ook moderator is.

Overdrijven is ook een vak: "Iemand komt mij een beetje berichten van niks doen..."
Ik bericht jou helemaal niet over dat je niks doet, ik wilde slechts benadrukken dat er van een user iets meer word verwacht dan alleen het neergooien van een vraag als je er na de 1e keer niet meer uitkomt.

Dit staat ook in de FAQ.

Dat is het enige wat ik heb gesuggereerd.
Dat jij dat als persoonlijke aanval opvat is mijn probleem niet, want dat was helemaal niet de intentie van de reply.

Handig trouwens om het topic er even bij te vermelden:
[topic=540349]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:55

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 02 juli 2002 15:47 schreef SH007 het volgende:

[..]

als je zo reargeert op een modje in je eigen topic, vind je het dan raar dat ie dichtgaat :?
heeft niet met een modje te maken, maar wel met je taalgebruik. Als je een normale instelling hebt, kan je ook vragen stellen.

Je mag dit verder via de mail afhandelen. Als je zo gaat lullen, gaan we je in LA niet helpen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.