Internet via Satalliet snel?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Rekenmachine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik ben door een bedrijf in Brabant gevraagd om naar een rendabele breedband verbinding te zoeken. ADSL en Kabel is nog niet aanwezig in het industrieterrein, Stalliet is wel mogelijk en tegen een goede prijs.

Mijn vraag is of dit echt zo snel is. De verbinding wordt vooral gebruikt voor e-mail en véél webpagina's bezoeken. Verder wil men af en toe nog wel eens een muziekje downloaden.

Ik heb een goed abbonement gevonden op

www.bysky.nl

abbonement = BySky Fast

Het is een bedrijf van 50 werknemers, waarvan er 15 op internet zitten, waarvan er weer 1 tot 3 intensief surfen.

Kan iemand met vertellen of dit echt goed werkt? :?
Of heeft iemand nog andere ideeen?

https://www.enwatbenjedan.nl/

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:40
Downloaden is niet heel erg snel, de ping is erg hoog waardoor websites bekijken erg traag wordt, voor de upload heb je nog steeds een gewone modemverbinding nodig. Niet echt geweldig dus.

Verwijderd

knoop gewoon 5 isdn lijnen aan elkaar en je hebt een verbinding van onegver 512 k/b hebben we op school ook gemidelde down van 40 to 59 kb en evensnele upload.

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
GoT Search: [topic=530745/1/250]

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op dinsdag 02 juli 2002 16:11 schreef chefke het volgende:
knoop gewoon 5 isdn lijnen aan elkaar en je hebt een verbinding van onegver 512 k/b hebben we op school ook gemidelde down van 40 to 59 kb en evensnele upload.
5 x 128 is bij mij nog altijd 640 kb.

Schotel is vaak alleen leuk voor grote downloads....
maar zoals chefke zei knoop een aantal isdn-2 lijnen aan elkaar, als je het goed configureert gaan alleen de lijnen open die je nodig hebt.

Verwijderd

Gaarne even de search gebruiken, laatste tijd zijn hier veel topics over te vinden. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.