Bij het installeren van de nieuwe drivers herkent het installatieprogramma niet dat ik de PCTV Pro uitvoering heb, waardoor de radio niet geïnstalleerd wordt. Heeft iemand hiervoor de oplossing, of weet iemand een goede (freeware) radiotuner?
Ik heb bij 'Aangepast' alleen dit staan:
Dus geen radio
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| +--+--[Applicaties]---+--[PCTV Vision]
| |--[PCTV Assistant]
| \--[PCTV Webtext]
|
+--[Tools]---------+--[Remote]
|
+--[Sys. Software]-+--[Driver]
\--[Twain] |
Dus geen radio
Verwijderd
Je kan nog proberen om de regional settings op US te zetten in windows, misschien dat de software dan wel de tuner ziet.
How to do that?Op dinsdag 02 juli 2002 15:52 schreef KIP het volgende:
Je kan nog proberen om de regional settings op US te zetten in windows, misschien dat de software dan wel de tuner ziet.
Heb ik al aan gedacht, maar...Op dinsdag 02 juli 2002 15:52 schreef SiHiDa het volgende:
Updaten naar 5.1? http://www.pinnaclesys.com/docsupport1.asp?division_id=1&langue_id=2&product_id=6&product_name=PCTV&page_id=62
a) het is waarschijnlijk zo dat dit kleine patch-bestand niet zelf opnieuw de hardware detecteert.
b) in het lijstje waarin staat waar de patch goed voor is staat niet ons probleem vermeld.
Verwijderd
In je control panel, bij de regional options...Op dinsdag 02 juli 2002 15:58 schreef cREATiVe8500 het volgende:
[..]
How to do that?
Verwijderd
Sorry dat ik het item omhoog schop, maar heeft het gewerkt? Heb probleem namelijk ook....
mwoh ik vind dit toch een redelijk oude koe...
Verder is dit topic verkeerd geplaatst en voldoet het niet aan de huidige policy.
Buddha, mocht je een nieuw topic willen openen, doe dat dan in Software Algemeen en houd je aan de policy aldaar: Software Algemeen - Policy - updated 05-10
Verder is dit topic verkeerd geplaatst en voldoet het niet aan de huidige policy.
Buddha, mocht je een nieuw topic willen openen, doe dat dan in Software Algemeen en houd je aan de policy aldaar: Software Algemeen - Policy - updated 05-10
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()