Toon posts:

Alle Prefs gereset?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
WTF is er gebeurt?

Ik had m'n aantal replies per draad op 200 staan, en dat was weer terug gezet op 25.

Ik denk, daar post ik FF over, en nu zijn ook me username en pass gereset ..

Foutje op de server?

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-02 14:07

AntonT

One Ton!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Je bent vergeten een bericht in te voeren, ga terug en probeer het opnieuw.[/quote]ROFL

Maarre... Heb je je koekjes niet opgegeten?

Verwijderd

Topicstarter
Nope. Maar dees ging toch serverside? IIG dat van dat ik me naam en pass opnieuw moest doen. Daarvan weet ik gewoon dat dat serverside wordt geregeld.

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-02 14:07

AntonT

One Ton!

FF m'n cookie /dev/null laten zien (Waarom kan je de Prullenbak nou niet gewoon zo noemen :( )...

En toen was ik uitgelogd.

Verkeerde slashes gebruikt. |:(

Verwijderd

Topicstarter
Dat snap ik dan niet. Kan een Adje hier even wat van zeggen?

Username en Pass waren serverside. Nu ineens niet meer?

En van de preferences? Die waren ook ineens gereset. Mijn koektrommel werkt perfect. :?

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:40

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Je hebt een cookie ivm PHP sessions. Cookie plat => opnieuw inloggen.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik was er al achter :)

M'n Windows vond het weer eens nodig om zonder enige reden mijn cookies folder naar Windows/Temp te moven. En dus vond IE m'n koekjes niet meer. Waarom hij dat deed snap ik nog steeds niet. Doet ie wel vaker helaas.

• Onno
  • Niet online
Maar waarom worden prefs niet per user bewaard, in plaats van per session? Als je nu je cookie kwijt bent (of gewoon simpelweg achter een andere pc zit) moet je al je prefs weer opnieuw setten.

Niet bepaald logisch.

• Femme
  • Laatst online: 00:40

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Als ik uitlog en weer inlog heb ik gewoon m'n prefs weer terug.

• Onno
  • Niet online
Ja, uiteraard. Daar verandert je sessid koekje niet van. Die hele prefs staan volledig los van het in- en uitloggen...

En als je dus een andere browser gebruikt (omdat je ergens anders bent bijvoorbeeld) zijn je prefs weg, of je nou inlogt of niet.

• Arjen
  • Laatst online: 03-01 08:52
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 oktober 2000 08:25 schreef Onno het volgende:
Maar waarom worden prefs niet per user bewaard, in plaats van per session? Als je nu je cookie kwijt bent (of gewoon simpelweg achter een andere pc zit) moet je al je prefs weer opnieuw setten.

Niet bepaald logisch.[/quote]Dat is inderdaad nog wat lastig, voordeel van de huidige situatie is dat ook mensen zonder account prefs kunnen instellen. Het is wel de bedoeling dat beide mogelijk wordt (dus mensen zonder account kunnen wél privs instellen terwijl de die mét de instellingen aan hun account kunnen hangen.)

• Onno
  • Niet online
Uhm ja, dat is ook nogal simpel te doen... gewoon bij het inloggen de prefs uit je db in de sessionvars zetten.
En bij het setten van de prefs (mits ingelogd) andersom.

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:14
ik vind het net handig dat ik op me werk 25 replies max zie op die isdn lijn en thuis 100 op me kabel gedoe..
houwe zo zou'k zeggen!

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

Al is het nog zo simpel op te lossen, alles kost tijd.
Bovendien zal een functie (tenzij er spoed is) nooit direct geïmplementeerd worden, maar zal er gewacht worden tot een van de volgende versies.

• Onno
  • Niet online
Dat laatste was me al opgevallen ja... :(

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Onno: ehm, das toch gewoon ?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
wanneer komt eigenlijk een nieuwe update? Er zijn wel genoeg punten lijkt me om ff te gaan updaten :)

Verwijderd

Topicstarter
Hopelijk dat dan ook weer de draad zichtbaar is als je je reply typt :)

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Arjen was toch al bezig met t testen van een nieuwe beta :? dan zal er binnekort wel weer een update komen lijkt me :) idd, t liefste met een zichtbare thread bij een reply :D

• Arjen
Draad bij het reply'en zit er zeker in, usericon upload eveneens..

Verwijderd

Topicstarter
Usericon upload? Ehh, da's dan weer verkeer voor jullie.

Wat wordt de filesize?

• Arjen
Het is de bedoeling dat de filesize limit rond de 1kb komt te liggen, dit is inderdaad vrij weinig maar anders kost het natuurlijk teveel traffic. Het resultaat zijn icoontjes zoals die van mij nu, erg kunstzinnig dus. Het hele forum krijgt dus zo'n kunstzinnig tintje als het een beetje meezit. Je mag wel max. 10 icons uploaden waartussen je eenvoudig kan switchen. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Dat vind ik eigenlijk helemaal niet leuk. Heb ik met veel moeite een mooi en toch rustig en niet te groot icon gemaakt, wordt al mijn creativiteit geblockt door een 1 Kb limiet. Dat is wel belachelijk weinig.

Kun je niet gewoon een regel in de FaQ zetten van niet meer als zoveel Kb? Dit is niet eens grappig. Zelfs een statische GIF is vaak al meer als 1 Kb.

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:14
maximum 1KB?!
zijn we nu niet een beetje aan't overdrijven?!

je bedoelt trouwens toch Byte he ;)

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt een ;) gebruikt, maar [steenkolen-engels]what is now the deal?[/steenkolen-engels] :)

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-01 13:41

Diamon

The Weird One

Das idd niet leuk, mijn ogen zijn nu 39Kb.
Dus waarom niet maximaal 50kb, dan kun je tenminste nog wat leuks doen.

And The Only One

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, die ogen van jou moeten met 5K ook wel kunnen.

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

0,1kB moet toch al genoeg zijn? :P

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:52

Daniel

Kapitein NCC-1701
1 Kb is wel eeeeerrrug weinig...dan kan je die usericons net zo goed schrappen

5 komt al meer in de richting...dan sluit je animated GIFs vrijwel uit, maar kun je nog wel een fatsoenlijk plaatje neerzetten
Pagina: 1