Dom vraagje over een MF(die er niet meer komt)

Pagina: 1
Acties:

• punica
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

punica

Longtime Member

Topicstarter
Waarom is de belasting van Dnet zo hoog, tijdens een MF.
(alleen omdat er een hele dag een kanaal open staat naar hun server??)

Het rekenwerk hebben WIJ toch al gedaan????

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:39
Van alle blokjes moet worden bijgehouden of ze al uitgerekend zijn... Er moeten stats gemaakt worden... en vast nog veel meer waar ik nu niet op kan komen...

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

Het ging toch gewoon om het netwerkverkeer. Een soort van DDoS attack, zoveel blokjes richting server.

Ik vind het trouwens maar een trieste smoes van D.Net, want je ziet nu bv. dat we dagelijks al meer flushen dan op dagen van de 1e paar MF-dagen. Dus .. over een aantal maanden is elke dag een MF-dag wat netwerkverkeer betekend. D.Net moet hun netwerk maar opwaarderen, en niet lopen zeuren over het verkeer. Ze willen toch dat wij gratis en voor niets (die kans op $10.000 is toch miniem) onze CPU's beschikbaar stellen, en dan beginnen ze te zeuren als we te veel verkeer genereren. Nee sorry hoor, je weet dat de output blijft stijgen, met meer en krachtigere PC's. Het is aan D.Net om te zorgen dat ze het aankunnen, en niet aan teams om hun output te beperken.

/me has spoken. Flame en Flak ook welkom ;)

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:30
Er is wel een verschil of er plotseling zoveel miljoen meer blokjes worden gestuurd, of dat het geleidelijk aan stijgt. Nu hebben ze de tijd om er servers (stats + netwerk) bij te zetten. Ze waren nu toch b.v. al van plan om een nieuwe statsserver neer te zetten om alles wat sneller en betrouwbaarder te maken.

[removed]

Verwijderd

ehrm, hebben ze dat onlangs niet al gedaan? Jeweetwel; die dagen dat we 2 dagen op de stats zaten te wachten?

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:30
Ik had begrepen dat degene die over de stats ging een weekendje weg was geweest, en dat begin dat weekend net de statsrun was vastgelopen om de een of andere reden, en dat daarom de stats een paar dagen niet werden geupdate. Maar ik ben er in de tussentijd een weekje tussenuit geweest, dus het zou kunnen dat ik ergens iets heb gemist ;)

[removed]

Pagina: 1