Toon posts:

linux op xbox beloning

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een anonieme donateur wil 200.000 dollar uitkeren aan degene die erin slaagt een legale en goedwerkende Linuxversie van de Xbox te maken, zo meldt Webwereld.

De 'goedkope' Xbox zou namelijk in combinatie met Linux goed dienst doen als desktopcomputer of zelfs als webserver. Al enige tijd wil de organisatie van Xbox Linux Project(http://xbox-linux.sourceforge.net/) een Linuxversie van de Xbox van Microsoft maken.

De deadline loopt tot 31 december 2002.

bron: nu.nl

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

KLAAR! Waar moekum naartoesturen?! :+

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-01 14:57

T-8one

take it easy, take a sisi

waarom zou je een X-box als webserver willen laten functioneren?
deze zijn toch gemaakt om spelletjes op te spelen en niet om te server?
zal wel aan mij liggen

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Echt wat een onzin dit altijd maar dat domme gelul met linux, waarom zou je in godsnaam een xbox als webserver willen gebruiken :?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Uhm, dan is het gelukt (wtf heb je eraan?) kun je die man niet contacten omdat hij annoniem is. |:(

Nou ja. Maar iig is het best wel mooi als dat lukt, dan heb je eigenlijk een best goedkope PC. ;)

🌞🍃

• Mercarra
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:40
Op dinsdag 02 juli 2002 14:21 schreef raptorix het volgende:
Echt wat een onzin dit altijd maar dat domme gelul met linux, waarom zou je in godsnaam een xbox als webserver willen gebruiken :?
Veel hardware voor weinig geld. Als het bovendien werkt kan je een compleet driver-pakket meeleveren dat het altijd doet. Handig toch?

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

• Arson
  • Laatst online: 19-01 14:21
Op dinsdag 02 juli 2002 14:21 schreef raptorix het volgende:
Omdat ie superstabiel is. En lekker goedkoop.

In the beginning there was nothing,and even that exploded!

• Bosmonster
  • Laatst online: 23-01 07:34

Bosmonster

*zucht*

Ja lekkere webserver ook met 64MB ram. Kan je net 1 redelijke website op draaien (heb ik hetm aar ff niet over db). Dan is en wat grotere server die 10x zoveel kost, maar waar je ook 10x zoveel sites op kan hosten toch goedkoper :P

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 juli 2002 14:48 schreef Bosmonster het volgende:
Ja lekkere webserver ook met 64MB ram. Kan je net 1 redelijke website op draaien. Dan is en wat grotere server die 10x zoveel kost, maar waar je ook 10x zoveel sites op kan hosten toch goedkoper :P
lol :D

Verwijderd

Ja maar toch grappig een door microsoft gefinancierde webserver die op linux draait :D
Want microsoft betaalt dan iets van 100 dollar mee aan je webserver.

• raptorix
Sommige reacties zijn hier zo dom dat ik er niet eens over ga discussieren.

• raptorix
Op dinsdag 02 juli 2002 15:05 schreef foxFX het volgende:
Ja maar toch grappig een door microsoft gefinancierde webserver die op linux draait :D
Want microsoft betaalt dan iets van 100 dollar mee aan je webserver.
En verboden dus.
Pagina: 1