Toon posts:

[php] Geen Parse Error meldingen mee!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik ben een een newbie op het gebied van php en ik heb ff een vraagje. ik heb al eens eerder php op mijn pc geinstalleerd (w2k & Apache web server) en toen kreeg ik altijd een parse error melding als ik iets fout had gedaan in de scripting. Gisteren heb ik Apache en PHP opnieuw geinstalleerd (geheel volgens de manual) maar nu krijg ik geen parse error meldingen meer! Hoe kan dit!? En kan iemand mij vertelen wat ik in moet stellen om dit wel weer te krijgen!?

vbd

Verwijderd

Wat krijg je nu dan :?

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-09 19:44

Gerco

Professional Newbie

Bij sommige providers doen ze dat om te zorgen dat je scripts iets "veiliger" zijn. Ik neem aan dat ze gewoon error_reporting op 0 gezet hebben of iets wat daarop lijkt.

Dan kun je thuis ook doen, zet gewoon error_reporting(E_ALL); bovenaan je script en kijk of je dan wel die meldingen ziet. Zo niet, zoek in de php.ini naar een setting die die meldingen verbergt.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Verwijderd

Topicstarter
Helemaal nix! :'(

• Wolfenstein
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-09 20:35
Misschien is je code nu wel goed :P

Je moet denk ik ff in je php.ini de error_reporting veranderen in:

error_reporting = E_ALL

Verwijderd

Op dinsdag 02 juli 2002 14:11 schreef Gerco het volgende:
Dan kun je thuis ook doen, zet gewoon error_reporting(E_ALL); bovenaan je script [..]
Zo begint elk PHP script toch standaard :? ;)

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 15:18

Crazy D

I think we should take a look.

Heb je display_errors = On in je php.ini aanstaan?
Het heeft bij mij ook ff geduurt voordat ik er achter was dat wat ik ook deed, errors niet getoont werden...

Exact expert nodig?

Verwijderd

Topicstarter
THNX, die laatste was het probleem! Ik weer blij 8-)

• Rense Klinkenberg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08 19:19
Op dinsdag 02 juli 2002 14:15 schreef Zef het volgende:
Zo begint elk PHP script toch standaard :? ;)
Nee, zo staat je php.ini ingesteld, zodat je het ook niet kan vergeten / stiekum ontduiken ;)

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op dinsdag 02 juli 2002 14:28 schreef freak007 het volgende:

[..]

Nee, zo staat je php.ini ingesteld, zodat je het ook niet kan vergeten / stiekum ontduiken ;)
idd :)

Verwijderd

Op dinsdag 02 juli 2002 14:28 schreef freak007 het volgende:

[..]

Hmm, ja slim idd :P ;)

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

freak007:
Ja dat hadden ze tegen mij ook gezegd, en toen had ik alleen maar warnings en notices op mijn site, en toen dacht ik nou, lekker handig dat error_reporting :( :(

:+

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Pagina: 1