Syberia Savegame nodig!

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

• Mask
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07-2020
In het spel Syberia, zit ik op dit moment in "Komkolzgrad" en ben in een reuzenvoet geklommen. Daar heb ik de blauwdruk, de hendel en de muziekrol opgeraapt. Vervolgens heb ik 2x de hendel naar voren, de knop ingedrukt en de hendel 2x naar achteren bewogen. Vervolgens klim je naar beneden en zou je een dief moeten zien die wegrent vanaf de treincoupee. Helaas gebeurt dit bij mij niet. Kate staat daar in het niets te kijken en de muispointer is ook weg. Het lijkt erop of het spel hangt, maar ik ben er achter gekomen dat ie het filmpje van de wegrennende dief gewoon niet kan tonen. Wanneer je de ~ toets indrukt, zie je dat de FPS nog steeds beweegt en rechtsonder staat 31160 (CITSTATION.CMO). De enige manier hoe ik dit kan oplossen is door een savegame van iemand te ontvangen die is gemaakt vlak nadat de dief is weggerend. Zou iemand AUB een save naar mij kunnen emailen of hem ergens kunnen uploaden? Buiten dit zie ik geen mogelijkheid om het spel verder te spelen! PLS help out!

• Mask
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07-2020
Richard was aardig genoeg om me de savegame to sturen die ik nodig had. Als er iemand is die hetzelfde probleem ondervindt, probeer dan de savegame via onderstaande url:

http://www.toontunes.cybercomm.nl/temp/save0043.sav

Hij was gemaakt nadat de dief "het geheime voorwerp" had gestolen. ;)

Kate rent naar de trein en staat er vlak naast.

Ik hoop dat jullie er evenveel van genieten als ik!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:32
Deze is een beetje dubbel, aangezien je het ook in het andere topic hebt gepost, deze gaat dus dicht ;)

There is no magic.

Dit topic is gesloten.