Toon posts:

netwerk probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Please Admin's gooi dit topic nou niet gelijk dicht.

Ik zit nog steeds met hetzelfde probleem de Win98 comp ziet zichzelf niet eens en de WinXP ziet de Win98 comp niet. Ik zal het ff samenvatten: HET NETWERK DOET HET NIET. Ik heb er ook niet erg veel verstand van, maar jullie kunnen mij toch allicht wel een beetje helpen. Ik baal er echt van. Dusz.. ik wil gewoon dat ik:
-bestanden kan verplaatsen via het netwerk
-spellen tegen elkaar spelen
-internetten via internet
-enzovoort

Nogmaals gooi dit topic niet gelijk dich ik smeek het jullie

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Kun je dan niet ff uitleggen wat je allemaal al gedaan hebt en wat de situaties zijn. Want zo gaat zo'n topic natuurlijk gewoon dicht. Klagen over een slotje kun je doen in [forum=15] of via mail/ICQ, maar niet gewoon een nieuw topic openen.
[topic=489710/1/100]

• Rekenmachine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-11-2024
Ga eens wat klooien met DNS en Gateway's. Je kan er natuurlijk ook even goede informatie over zoeken op www.wown.nl

https://www.enwatbenjedan.nl/

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 juli 2002 14:06 schreef Compubiter het volgende:
Kun je dan niet ff uitleggen wat je allemaal al gedaan hebt en wat de situaties zijn. Want zo gaat zo'n topic natuurlijk gewoon dicht. Klagen over een slotje kun je doen in [forum=15] of via mail/ICQ, maar niet gewoon een nieuw topic openen.
[topic=489710/1/100]
eerst deed het netwerk het wel :) maar toen had ik Win98 opnieuw geinstalleerd toen deed tie het niet meer :( daarna had ik WinXP geinstalleerd en nu doet tie het helemaal niet meer |:(

Verwijderd

Gokje denk dat je microsoft client op win98 niet hebt geinstalleerd?

En geef inderdaad eens wat meer info, zo kunnen we je sneller helpen en bij jij eerder bestanden aan het verzenden o.i.d. :)

• leonardo1504
  • Registratie: April 2001
  • Niet online
wat werkt er wel? Kan je wel internetten? Wat is de structuur van je netwerk (router/gateway er voor bijv.)
En welke software draait er eigenlijk.

BTW die topictitel mag echt wel duidelijker, en dat had je wel in de FAQ kunnen vinden.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:03

Predator

Suffers from split brain

Wij kunnen niets met zo'n topic.
Helemaal niets.

Ik heb geen glazen bol waar ik in kan kijken om zomaar ff te gaan raden wat je instellingen zijn en waar te beginnen.
Met "het netwerk doet het niet" zijn wij niets.

Begin maar met: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/2#2

Als je die FAQ die ik in vorige gepost heb gevolgt heb en je deze link gelezen hebt en bereidt bent een duidelijk post met alle info te maken dan MAIL of ICQ je mij maar.

Maar je opent dus NIET een nieuw topic.
Snappie ?

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.