Toon posts:

Netbui?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemadn me uitlegen wat dat is en of je er voodeel mee hebt als je het installerd, ik heb het niet op m'n comp en het internet doet het goed zo, gaat het sneller of zo al ik het wel installeer?

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-08 18:54
die heb je niet nodig.... en je hebt er ook geen voordeel bij...

• mrFreeZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-05-2025
In kleine netwerken is het wel handig om NETBEUI te installeren, omdat bestandsoverdracht (tussen 2 windows machines) via NETBEUI sneller gaat dan via TCP/IP.

Like this yall...

Verwijderd

neuh daz alleen als je een netwerk hebt met NT en het loopt slecht met een windows 98 machine dan kan het nog wel eens helpe
(NETBEUI)

Verwijderd

Is alleen nodig als je thuis een netwerk hebt, netbeui is compleet nutteloos als het gaat om internet.

En hijno, makkelijk he, iemand zijn plaatje jatte :(:(:(:(

You are not yourself..... tenzij je en dief bent....

Verwijderd

staat er copyright? Neej dan mag ut :)
en ik kijk Dragonball Z altijd en daz 1 van die figuren.. dus nie zow zielug doen

Verwijderd

nou blij? kind

Verwijderd

Wel eens van vragen gehoord??? nee zeker....

Dan had ik er geen probleem van gemaakt.

Verwijderd

ik zie geen probleem hoor..

Verwijderd

Wat is netbui? :) :) :) :)

hehe, nee, netbeui is nogal nutteloos vind ik :) Lekker weg laten!

Verwijderd

Nutteloos is NetBeui als je je netwerk niet sneller wilt laten lopen. Ik neem aan dat een tweaker altijd snelheid in zijn pc wilt hebben.... tsja, dan moet je er toch echt NetBeui opzetten... want om snelheid te creëren is NetBeui vereist!
Test het maar uit... WinNT-Win98, Win98-Win98 of welke combinatie dan ook... dat maakt natuurlijk niks uit. Internet daar gelaten.

Verwijderd

Topicstarter
Ik Internet veel, dus wel of niet instaleren?

Verwijderd

Als je meerdere pc's aan een netwerkje hebt hangen en je wilt dat sneller laten verlopen... installeer het! Via het internet helpt het niets... maar ach.. het kan geen kwaad want hij wordt er in iedergeval niet trager van... dus... erop!
Pagina: 1