ten eerste ff.. het gaat hier niet om een beetje tweaken ofzo maar mijn GeForce 2 Ti ( merk Xelo ) draait echt voor geen meter.
Spelletjes (gta3, colin mcrae2, SoF2, Renegade enz enz) draaien echt allemaal schokkend ( 5fps) op 640x480!!
Dus ik heb 3dmark gedraait.. 2001: 780 pnt
Ik heb flink wat geld voor deze kaart betaald dus ik baal best wel dat ik nu nog geen spellen kan spelen.
Is het normaal dat zo'n kaart zo traag werkt met een wat oudere pc ? Ik heb een Celeron 433 met AGP 2x.
Voor de rest zijn de onderdelen wel goed (snelle hd, pc100 geheugen enzo).
De normale dingen als hd defragmenteren, nieuwste drivers, 4 in 1 dingen, directx, vsync enzo heb ik allemaal al geprobeerd.
Kan iemand mij vertellen wat het probleem zou kunnen zijn??
heel erg bedankt
Spelletjes (gta3, colin mcrae2, SoF2, Renegade enz enz) draaien echt allemaal schokkend ( 5fps) op 640x480!!
Dus ik heb 3dmark gedraait.. 2001: 780 pnt
Ik heb flink wat geld voor deze kaart betaald dus ik baal best wel dat ik nu nog geen spellen kan spelen.
Is het normaal dat zo'n kaart zo traag werkt met een wat oudere pc ? Ik heb een Celeron 433 met AGP 2x.
Voor de rest zijn de onderdelen wel goed (snelle hd, pc100 geheugen enzo).
De normale dingen als hd defragmenteren, nieuwste drivers, 4 in 1 dingen, directx, vsync enzo heb ik allemaal al geprobeerd.
Kan iemand mij vertellen wat het probleem zou kunnen zijn??
heel erg bedankt