https://www.enwatbenjedan.nl/
Verwijderd
draai 1 uur lang 3dmark 2001 benchmark of q3 benchmark, dan is die goop helemaal zacht geworden door de hitte en kan je hem zo verwijderen. (vergeet niet die plugjes 1st los te maken
)
Maar als die plak zacht wordt en je het koelblok er zo vanaf kan halen, dan heeft het toch nooit goed vastgezeten?
https://www.enwatbenjedan.nl/
Op dinsdag 02 juli 2002 13:32 schreef Rekenmachine het volgende:
Maar als die plak zacht wordt en je het koelblok er zo vanaf kan halen, dan heeft het toch nooit goed vastgezeten?
Nou toch nog ff zelf tekst toevoegen anders is het zo'n saaie replyOp dinsdag 02 juli 2002 13:27 schreef SiQDiZ het volgende:
draai 1 uur lang 3dmark 2001 benchmark of q3 benchmark, dan is die goop helemaal zacht geworden door de hitte en kan je hem zo verwijderen. (vergeet niet die plugjes 1st los te maken)
OK volgens mij zit er op een Radeon 8500 de koeler zonder plugjes vast dus misschien is het echt heel warm laten worden voldoende.
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
valt meeOp dinsdag 02 juli 2002 13:32 schreef Rekenmachine het volgende:
Maar als je het er dan niet vanaf krijgt moet je het ff in een plastic zak doen en in de vriezer leggen.
Na een halfuurtje eruit halen en dan breekt het blokje vaak zo van je GPU af. suc6
Verwijderd
Ja hoi daar,
Ik zit met een antwoord... je moet 'm gewoon idd enorm heet maken dan dan beetje aan dat ding rukken!
Ik zit met een antwoord... je moet 'm gewoon idd enorm heet maken dan dan beetje aan dat ding rukken!
Je kan ook even searchen, dan vind je ook zeker wel wat.
De bovengenoemde methodes zijn btw de meest gebruikte
De bovengenoemde methodes zijn btw de meest gebruikte
jullie zijn echt erg !! 
strx molt die pino nog zijn kaart omdat ie van jullie hem zijn kaart laat stressen !
doe de kaart in een anti-statische zak en leg hem 15-20 minuten in de vriezer. Als je het daarna eruit haalt gaat de heatsink makkelijk eraf !!
next time zoek ff zelf
strx molt die pino nog zijn kaart omdat ie van jullie hem zijn kaart laat stressen !
doe de kaart in een anti-statische zak en leg hem 15-20 minuten in de vriezer. Als je het daarna eruit haalt gaat de heatsink makkelijk eraf !!
next time zoek ff zelf
dikzak
Verwijderd
ok, erg simpel > men neme 2 waterpomptangen, met de ene hou je de videokaart vast en de andere waterpomptang zet je om de koeler vast en gewoon hard er af rukken. 
(BTW, niet doen als je het kaartje nog een keertje wilt gebruiken
)
(BTW, niet doen als je het kaartje nog een keertje wilt gebruiken
Verwijderd
Ok, ik ook ff dan 
Een hamer! Zo gedaan, 1 sec werk..
krijg ik nu een boze mod op m'n dak? Het is al laat..ok?
Een hamer! Zo gedaan, 1 sec werk..
krijg ik nu een boze mod op m'n dak? Het is al laat..ok?
Pagina: 1