Voor zover dat ik ervaren heb is de XP2100+ een appart verhaal qua unlocken dan, ik heb hem zelf ook unlockt.
Daar moet idd de 5 L1 bruggen gemaakt worden, en de L10 (dat zijn er 2) wisselen, degene die open is moet dicht en vise versa!
De XP2100+ unlockt krijg ik niet hoger dan 1904Mhz, maar de FSB is wel stabiel te krijgen op 188 Mhz Is dus 1880 Mhz!! Met de MP op 10x dan hé.
Ow ja het verschil qua Mhz tussen met en zonder lock is er niet, dus maakte (bij mij) niets uit, enkel de FSB kan je goed gaan gebruiken, dat geeft een behoorlijke mem boost

Is toch goed voor 25% snellere mem!
Wat de Xp2200+ betreft, WAAR KAN JE DIE KRIJGEN
Idd ik heb ook gelezen dat de XP2200+ makkelijk te unlocken is, er hoeft maar één brugje gemaakt te worden.
Wat de resultaten betreft, ik ga het uitvissen zodra ik hem binnen krijg. Eerst proberen of hij het doet, en hoe hoog de FSB kan zonder dat de PC flipt. En dan unlocken, en nog een keertje probben, YEP ik heb er zin in
NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com