Toon posts:

dvd-r aan 1¤

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ja?? waar?

waar blijven die dingen in Nederland en Belgie? :'(

http://www.blankdiscshop.co.uk/acatalog/SVP_Communications_Recordable_DVD_Discs_16.html

heeft er

£0.52 voor dvd-r :P en
£0.79 voor dvd-rw :P

en waarom moeten wij hier nog altijd 3.x-4 euro per stuk tellen? |:(

ook in de US zijn die dingen al < $1 te krijgen!

hoe lang nog moeten we hier het 3-4-5-voud betalen en wanneer gaat ook de prijs hier omlaag?

iemand enig idee?

heb net een aantal _bagger_ dvd-r's gekocht in Makro (belgie) aan 3.2€/stuk, maar da's dus echte baggerkwaliteit (as in: 2 van de 5 hebben kapotte bestanden op de disc, en je ziet me't blote oog hier en daar een plekje of metaalsplinter in de dye! :r) Ik wil alternatieven.

*help*

ik wil dvd-r burnen!!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

ik vind 7.25pond voor 2000 cds wel erg weinig, of ligt dat aan mij?

Verwijderd

plextor.nl?
nu vindt ik 4euro niet ZO heel veel voor een dvd-r
op een dvd-r kan iets minder dan 7cd-r'tjes van 700mb dus als je dan de prijs per mb beschouwt ivm prijs per mb bij cds zijn dvdrs niet zo heel duur.

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 23:04
Als je zo'n dure brander koopt kun je toch ook wel ff 4E neerleggen voor die disks? :P

Verwijderd

heel erg leuk... alleen vergeet je iets... Dat bedrijf verstuurt niet meer buiten de UK. Dus pech gehad. Dat heb ik al geprobeerd.

wanneer ze wel weer 'overseas' gaan versturen weten ze nog niet.....

Verwijderd

Als je zo'n dure brander koopt kun je toch ook wel ff 4E neerleggen voor die disks?
heb me net een pioneer 104 voor 256euro gekocht op funcomputer(incl verzending,..), dus ZO duur zijn dvd-r drives niet. heb mijn eerste cdwriter rond de 450 betaald ;)

Verwijderd

IF WE ARE SENDING YOUR GOODS WITHIN THE UK MAINLAND, TYPICAL EXAMPLES OF OUR DELIVERY CHARGE ARE:

5 discs without cases £1.20 + VAT.

500 discs without cases £3.99+ VAT,

2000 discs without cases £7.25 + VAT

lees goed het zijn de verzendkosten:D
en 1 schijfje kost 6.99 pond dus ik weet niet waar je die andere prijs op baseert?

Verbatim 4.7g DVD+RW disc in jewel case
The quality you expect from Verbatim in a DVD+RW disc. .
This DVD+RW disc is for use in drives that take the "DVD+ReRewritable" format of DVD+RW discs.

Shipping cost will be calculated and displayed by the website before you finalise your order. The price below is inclusive of VAT.
------
Verbatim 4.7g DVD+RW ("Plus" Format ReWritable) disc in jewel case

Price: £6.98 Including VAT at 17.5%
------

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 23:04
Op dinsdag 02 juli 2002 13:13 schreef defined het volgende:

[..]

heb me net een pioneer 104 voor 256euro gekocht op funcomputer(incl verzending,..), dus ZO duur zijn dvd-r drives niet. heb mijn eerste cdwriter rond de 450 betaald ;)
Valt idd best mee :) Ik d8 dat ze iets van 500E waren :P Boeie, * kutkip kan het alsnog niet betalen :( :P
Pagina: 1