Toon posts:

[UltraMon] Hoe kom je op het tweede scherm??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort naast AGP GF2 een PCI ASUS V364VT (ATI chip) videokaartje bijgestopt voor dual monitor met XP Pro. In BIOS de PCI als primary ingesteld en in XP pro de AGP als Primary ingesteld.
Ultramon gedownload en dat werkt allemaal leuk. Nu wil ik op m'n primary (GF2) MOHAA spelen en op de andere kunnen chatten en prutsen met teamspeak.

Hoe krijg ik die muiscursor naar dat andere scherm tijdens het spelen van MOHAA? Je hebt hotkeys, daar kan je wel de muiscursor op de primary houden. Maar hoe als ik naar andere scherm wil :?

Verwijderd

met openGL-spellen , zoals MOHAA, kun je geen gebruik maken van je 2de monitor...er is wel een scripje te vinden op het net dat het mogelijk maakt.....maar ik kan het niet meer vinden..

Verwijderd

Klopt

Full screen spellen spelen gaat niet tegelijk met windows applicaties. Als je dat wel wilt dan moet je het spel spelen in een window, en dus niet maximaliseren.
Ik ken MOHAA niet maar ik weet dat dit in ieder geval goed werkt met Unreal Tournament.

Daarnaast kun je met ALT+TAB natuurlijk wisselen van applicaties, maar dat is natuurlijk niet wat je wilt, want dan minimized je game.

Verwijderd

Topicstarter
Maar daarvoor is toch Ultramon voor!!! Ik zie met regelmaat dat mensen gamen op de primaire scherm en kunnen chatten op het tweede scherm tijdens gamen.
Moet ik dan een tweede kaart nemen die OpenGL ondersteund, of helpt dat niks?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 juli 2002 12:53 schreef Fatboy het volgende:
met openGL-spellen , zoals MOHAA, kun je geen gebruik maken van je 2de monitor...er is wel een scripje te vinden op het net dat het mogelijk maakt.....maar ik kan het niet meer vinden..
Kan je alsnog kijken, please :P