Ervaringen Titan cuv1ab chipsetkoeler

Pagina: 1
Acties:

• tisloafp
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-01 13:56
Ik heb een Asus V7700 32MB DDR, maar dat koelertje dat erop zit maakt nogal wat herrie. Ik zit er dus over te denken om daar een andere koeler op te zetten.
Heeft iemand ervaringen met deze titan? Ik heb namelijk ergens gelezen dat hij redelijk goed koelt en toch maar 20dB produceert.
Ik ben niet van plan om de kaart over te clocken.
Afbeeldingslocatie: http://www.overclockers.com/articles474/titanvga.jpg

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
edit: whoops ik had niet gelezen ;)
maar evengoed zou ik toch voor een groot stuk los heatsink gaan

Verwijderd

Op dinsdag 02 juli 2002 12:43 schreef VeldKoe het volgende:
precies, dat zou ik ook doen, maakt 0 decibel :+ en is nog goedkoper ook

• tisloafp
Op dinsdag 02 juli 2002 12:43 schreef VeldKoe het volgende:
Bedoel je hiermee die passieve zalman koeler? Koelt die genoeg voor een GF2 GTS?

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
oooow dit is voor je videokaart..! (ik ben niet goed aant lezen |:() dan is actieve koeling inderdaad wel beter.. dacht dat het om je chipset ging, maarre, mja persoonlijk zou ik gewoon een groot stuk heatsink nemen en erop kwakken en dan een stille 80mm fan erbovenop monteren, koelt veel beter

Verwijderd

Hier een reviewtje van die koeler vergeleken met Corb en een Blorb.

Koelt redelijk goed en als je toch niet gaat overklokken is dat koelertje ruim voldoende.

Verwijderd

maakt niet uit watvoor heatsink, alzie maar beetje groot is (socket 7 heatsink, of p1 is zat om passief te draaien)

• tisloafp
Op dinsdag 02 juli 2002 13:09 schreef SiQDiZ het volgende:
maakt niet uit watvoor heatsink, alzie maar beetje groot is (socket 7 heatsink, of p1 is zat om passief te draaien)
Ik heb hier nog wel een socket7 heatsink liggen, maar hoe kun je die er op bevestigen? lijmen?

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Epsilon

Op dinsdag 02 juli 2002 13:15 schreef Gonarch het volgende:

[..]

Ik heb hier nog wel een socket7 heatsink liggen, maar hoe kun je die er op bevestigen? lijmen?
lijmen is idd een optie. Je kan ook gaten erin boren zodat je hem met schroeven (of tie-wraps) hem vast kan maken. Dan kan je hem er later weer afhalen zonder moeite. Je kan ook Arctic silver adhesive+compound in een 1:1 verhouding mengen, en daar het blokje mee vastmaken. Dan kan je het er later ook weer afhalen namelijk.

Maar ik zou die titan iig NIET kopen. Dat is rotzooi. Kost veel te veel geld, en koelen doet het voor geen meter.

Kan je nog beter een platte coolermaster met een 50/60mm fan kopen en die erop maken (lijmen/schroeven).

suc6
Pagina: 1