Toon posts:

Computer hang op de meest rare momenten.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
We hebben hier een Elite K7s5AL plank met een xp1700+ op 1,75 volt. Temp: idle: 49, stressed: 56, Winfast A170 (GF4 mx440), standaard netwerkkaartje, een fortisimo 2 geluidskaart en 256MB S-dram.

Het verhaal:
We hebben dit systeem net een paar week in elkaar, gister nog de videokaart erin geragd. En telken als we verbinding maakten met internet (@home) hing de pc. We hebben windhoos er opnieuw opgezet, maar dat hielp niet. :(
Nu het irritante: Als we windhoos weer proberen te installeren hangt ie tijdens het installeren. We worden er gek van. :'(

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 18:05

PcDealer

HP ftw \o/

Ook geprobeerd met de oude vga?

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

hoeveel watt voeding heb je er aan hangen?

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-08 13:17
Op dinsdag 02 juli 2002 12:24 schreef robles het volgende:
hoeveel watt voeding heb je er aan hangen?
Klinkt idd als een voeding probleem of heb je je processor misschien overgeclockt, zo ja clock hem dan eens terug.

Verwijderd

Topicstarter
Met oude videokaart was het minder erg, maar hing nog erg vaak.
Voeding: Aopen 300watt

Verwijderd

mm voeding is wel goed, ligt het misschien aan ht geheugen.

Probeer eens een ander reepje

Verwijderd

Topicstarter
Ik betwijfel dat er iets mis is met het geheugen, want in het vorig systeem liep het als een zonnetje.
Ik zal het ff proberen.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Scandisk draaien.

• Artz
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01-07 08:16
Geheugenprobleem? Even wat verschillende reepjes gebruiken in verschillende banks..

Verwijderd

Topicstarter
We hebben er ander geheugen in gedaan en toen was ie helemaal van kaart, hij ging niet eens opstarten.

Scandisk? Heeft weinig zin als ie halverwege toch gaat hangen.

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:43
flash de bios eens opnieuw, maybe helpt dat.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Op dinsdag 02 juli 2002 12:53 schreef scsilord het volgende:
We hebben er ander geheugen in gedaan en toen was ie helemaal van kaart, hij ging niet eens opstarten.

Scandisk? Heeft weinig zin als ie halverwege toch gaat hangen.
Heb je wel geprobeerd? Ik had namelijk een probleem met mijn hdd, na scandisk draait ie als een zonnetje. Weinig zin om tips te vragen als je er toch niets mee (wilt) doen.

Verwijderd

Op dinsdag 02 juli 2002 12:28 schreef scsilord het volgende:
Met oude videokaart was het minder erg, maar hing nog erg vaak.
Voeding: Aopen 300watt
300 watt maar voor een amd?? ik draai een duron 850@1200 en heb een voeding van 350watt, had er voorheen ook 300 watt in hangen en flinke instabiliteit.. hangt er ook veel usb app. aan?? zojah ff verwijderen en idd gewoon ff scandisken en ut probleem met hangen bij windhoos install. komt mij ook bekend voor lag toen toch echt aan het geheugen en heb 4 reepjes geprobeerd voordat ie weer normaal deed.
Pagina: 1