[Suse] Iconen

Pagina: 1
Acties:

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik heb wat nieuwe iconen gedownload (connectiva) en vervolgens in de iconen map gezet (/opt/kde3/share/icons)
Ik heb ze gekozen in het config scherm, en ze werken ook, maar als ik nu uit log en me opnieuw aanmeldt, of reboot etc dan schijnt Kde3 toch zijn oude icoontjes weer te pakken...

Onthoudt hij dit ergens in een file ofzo ?

Verwijderd

icons uitgepakt? :?

• ViNyL
  • Niet online
Ja...ze werken ook wel als ik ze kies in het config scherm..alleen na een reboot..of opstart etc dan zijn ze weer verdwenen als standaard iconen en zitten die van KDE er weer..(in me taakbalk etc)

Verwijderd

probeer het eens zonder ze uit te pakken... dus in het control center gewoon de tar.gz file te selecteren... werkt het dan wel?

• ViNyL
  • Niet online
Ik zal het eens proberen.....

• ViNyL
  • Niet online
Hmm snap er nix van...K menu icon is nog steeds de standaard na een logout :(

• ViNyL
  • Niet online
Weet iemand wat er gebeurt als ik in mijn homedir : .kde weggooi ?

edit:

Ok ik heb die map dus weggegooid en alles schijnt opgelost te zijn...ik heb alles opnieuw moeten configureren maar nu werkt het weer naar behoren...vreemde boel dat KDE :)

Verwijderd

Op dinsdag 02 juli 2002 12:33 schreef ViNyL het volgende:
Weet iemand wat er gebeurt als ik in mijn homedir : .kde weggooi ?
Waarschijnlijk iets wat je niet wilt. Kies bij het uiloggen gewoon 'Sessie opslaan voor toekomstige logins' en dan zou die ze moeten onthouden... Misschien kan je die icons als standaard instellen ergens :?

BTW: Je post editten kan binnen 24 uur met het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif knopje :)

Verwijderd

Op dinsdag 02 juli 2002 12:27 schreef ViNyL het volgende:
Hmm snap er nix van...K menu icon is nog steeds de standaard na een logout :(
het kmenu icon moet je volgens mij idd apart wijzigen... even zoeken hier op got, is al eens een topic over geweest...

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ik had dat probleem ook met KDE 3.0.0 onder Gentoo. Na een reboot of restart van KDE waren de icons in het panel gewoon weer de default Hicolor icons. Overigens wist het Control center me vrolijk te melden, dat ik gewoon Crystal gebruikte. Opnieuw op 'Apply' drukken in het Control Center veranderde nog steeds niets, pas als ik daarna met m'n mousepointer over de icons ging, kwam Crystal weer tevoorschijn.

Erg vervelend, en ik heb er geen oplossing voor gevonden. Alleen een upgrade naar KDE3.0.1 loste het probleem op.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• ViNyL
  • Niet online
Jup idd...ik heb .kde weggepleurd en het werkte ineens
Pagina: 1